ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی

ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی,مشاوره معافیت ایثارگری,کسری خدمت ایثارگری

 
 

ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری

ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی زیر مجموعه ایی از معافیت موارد خاص خدمت سربازی است که موضوع حائز اهمیتی می باشد . با توجه به ترس مشولین به خدمت سربازی به علت طولانی بودن مدت خدمت به دنبال روش هایی هستند که از خدمت سربازی خود معاف شوند و یا بتوانند مدت سربازی خود را کاهش دهند . متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی راجع به ضوابط و مقررات معافیت موارد خاص و همچنین ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری در این خصوص موفق نخواهند شد .

همچنین شما عزیزان می دانید که قوانین و مقررات و تبصره های مربوط به کسری خدمت ایثارگری متغییر است . مشمولین برای پیگیری امور معافیت خود باید اطلاعات به روزی از ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری داشته باشند . معافیت خدمت سربازی موضوع مهمی است که تقریبا همه آقایان درگیر آن میشوند . پس لازم است اطلاعات جامع و کاملی راجع به ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری داشته باشند .

اما مزایای سربازی نیز قابل ذکر است به طور مثال صبوری و استقامت در مشکلات ، ساعت خواب و همه امور مربوط به زندگیتان در زمان مشخص خودش صورت میگیرد و موارد ذکر شده میتواند تاثیر چشمگیری در روند زندگی شما به وجود آورد . با توجه به نکات ذکر شده لازم است که مشمولین خدمت مقدس سربازی اطلاعات صحیح ، دقیق و به روزی از مزایا و معایب معافیت ایثارگری ،مراحل معافیت ایثارگری ، مدارک مورد نیاز آن و مدت زمان معافیت ایثارگری داشته باشند .

بیشتر بخوانید: معافیت ایثارگری سربازی شامل چه کسانی می شود

برای مشاوره در زمینه جزئیات معافیت موارد خاص سربازی نظام وظیفه

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید 

بیشتر بخوانید: مشمولین معافیت ایثارگری چه افرادی می باشند ؟

معافیت ایثارگری چیست ؟

طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری چه کسانی می توانند معافیت ایثارگری بگیرند ؟ ما در این مقاله قصد داریم به ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری ، مدارک مورد نیاز ، شرایط اولیه و قوانین معافیت ایثارگری آن پی ببریم .

ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری,مشاوره معافیت,مشاوره معافیت ایثارگری,معافیت ایثارگری

بیشتر بخوانید: مدت زمان معافیت ایثارگری

مدارک مورد نیاز طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری

مشمولینی که به فکر گرفتن معافیت ایثارگری هستند باید از ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری و همچنین مدارک مربوط به آن اطلاع کامل داشته باشند .لازم به ذکر است که این موارد برای هر کدام ار مشمولین معافیت ایثارگری متفاوت است و طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری ، هر نوع از معافیت مدارک خاص خود را طلب می کند . مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش وظیفه خود می داند که با کسب اخبار و قوانین معتبر و به روز ، راهنمای های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

شرایط اولیه طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری

اگر افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند ، قصد استفاده از معافیت ایثارگری را داشته باشند  پس از اطلاع از شرایط معافیت ایثارگری می بایست به طور کامل با نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی آشنا شوند . در این قسمت نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی را طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری بررسی می کنیم .

مشمولین معافیت سربازی ابتدا می بایست اطلاعات شخصی خود را در سیستم جامع نظام وظیفه که زیر نظر نیرو های مسلح است ثبت نمایند . شرایط استفاده از معافیت ایثارگری متنوع می باشد و افراد زیادی را در بر می گیرد . یکی از شرایط استفاده از معافیت ایثارگری این است که پدر داوطلب ، سابقه حداقل میزان تعریف شده حضور در جبهه را داشته باشد . این میزان حضور در جبهه طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری مشخص می شود .

متقاضیان در صورت داشتن شرایط تعریف شده طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی از خدمت معاف می شوند . همچنین مشمولینی که پدر آن ها ، حداقل 25 درصد جانبازی داشته باشد می توانند طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری معافیت بگیرند .

مسئله مهمی که باید ذکر شود این است که در صورتی که شخص کمتر از حداقل های تعریف شده مانند حداقل حضور در جبهه ، مدت آزادگی یا درصد جانبازی را داشته باشد طبق ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری می تواند از امتیاز های دیگری مانند کسری خدمت سربازی برخوردار شود .

اما باید بدانید که همه موارد ذکر شده در بالا را تنها در صورتی می شود استفاده کرد که مشمولین از نحوه دریافت معافیت ایثارگری سربازی اطلاعات داشته باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آخرین اخبار ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری می توانید با مشاوران خبره ما در مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری,مشاوره معافیت,مشاوره معافیت ایثارگری,معافیت ایثارگری

بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات معافیت ایثارگری نظام وظیفه

روند رسیدگی به مراحل معافیت ایثارگری خدمت سربازی

برای انواع معافیت روند مختلفی وجود دارد . به همین دلیل آگاهی از روند رسیدگی به درخواست معافیت برای مشمولین حائز اهمیت می باشد . پس از اقدام برای معافیت ایثارگری ، روند رسیدگی به درخواست چگونه خواهد بود ؟

اهمیت اطلاع از روند رسیدگی به درخواست بدین دلیل است که در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهید .

مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش با آگاهی کامل از تمامی ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی می توانند بهترین پاسخ گو به سوالات شما عزیزان در زمینه مراحل معافیت ایثارگری نظام وظیفه و انواع دیگر معافیت باشند . از جمله مزیت های مشورت با مشاوران متخصص در زمینه ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری خدمت سربازی این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود ، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد و هیچ گونه ابهامی در زمینه ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری برای شما باقی نمیگذارند .

مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش در زمینه معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری ، ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی ، ضوابط و مقررات معافیت پزشکی و … در اختیار شما عزیزان قرار دهند .

بیشتر بخوانید: جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سربازی 97

برای مشاوره در زمینه ضوابط و مقررات معافیت ایثارگری سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنیآویژه دانش تماس بگیرید 

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...