ضوابط و مقررات امریه خدمت سربازی

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

ضوابط و مقررات امریه خدمت سربازی

 

ضوابط و مقررات امریه سربازی,مشاوره امریه سربازی,نحوه گرفتن امریه سربازی

 
 

ضوابط و مقررات امریه سربازی

ضوابط و مقررات امریه سربازی که زیر مجموعه ایی از معافیت موارد خاص خدمت سربازی است موضوع حائز اهمیتی نیز می باشد و با توجه به ترس مشولین به خدمت سربازی به علت طولانی بودن مدت خدمت ، دوری از محل زندگی و خانواده به دنبال روش هایی هستند که از خدمت سربازی خود معاف شوند و یا بتوانند مدت سربازی خود را کاهش دهند اما متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی راجع به ضوابط و مقررات معافیت موارد خاص و همچنین ضوابط و مقررات امریه سربازی در این خصوص موفق نخواهند شد . معافیت خدمت سربازی موضوع مهمی است که تقریبا همه آقایان درگیر آن میشوند ولازم است اطلاعات جامع و کاملی راجع به ضوابط و مقررات امریه سربازی داشته باشند .

اما مزایای سربازی هم قابل ذکر است به طور مثال صبورری و استقامت در مشکلات ، ساعت خواب و همه امور مربوط به زندگیتان در زمان مشخص خودش صورت میگیرد و موارد ذکر شده میتواند تاثیر چشمگیری در روند زندگی شما به وجود آورد . با توجه به نکات ذکر شده لازم است که مشمولین خدمت مقدس سربازی اطلاعات صحیح ، دقیق و به روزی از مزایا و معایب امریه سربازی ، آیین نامه امریه سربازی نظام وظیفه ، مدارک مورد نیاز و روند پیگیری از امریه داشته باشند .

برای مشاوره در زمینه ضوابط و مقررات امریه سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: امریه سربازی نظام وظیفه شامل چه کسانی می شود

امریه خدمت سربازی چیست ؟

امریه چیست و چه کسانی می توانند امریه نظام وظیفه بگیرند ؟ بسیاری از کسانی که دوره آموزشی خود را می گذارنند و امریه دارند ، سربازی را همان دو ماه می دانند . چون اگر امریه سربازی داشته باشند دیگر هیچ نظامی را نمی بینند که مجبور شوند به خاطر درجه به او احترام بگذارند و دیگر لباس نظامی نمی پوشند که خود سعادت بزرگی است .

با توجه به اینکه مشمولین وظیفه در نیرو های مسلح خدمت می کنند یعنی ارتش ، سپاه و یا نیرو های انتظامی . براساس ضوابط و مقررات امریه سربازی که قوانین خاص خودش را دارد ادارات دولتی هم می توانند از نیرو های وظیفه استفاده کنند . امریه در واقع همان خدمت سربازی است با این تفاوت که به جای خدمت در پادگان ها به خدمت در سازمان های دولتی کشور که امریه سربازی قبول می کنند مشغول هستند .

با توجه به سخت بودن شرایط دوران خدمت سربازی بسیاری از مشمولین در تلاش هستند که بتوانند دوران خدمت سربازی خود را به صورت امریه سپری کنند اما معمولا به دلیل نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی در رابطه با معافیت موارد خاص و ضوابط و مقررات امریه سربازی موفق به انجام این امر نمی شوند . دریافت امریه معمولا با سختی ها و مشکلاتی همراه است . مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه دانش با در دست داشتن تمامی اطلاعات ، اخبار و قوانین از ضوابط و مقررات امریه سربازی می تواند پاسخ گوی شما عزیزان باشد .

ضوابط و مقررات امریه سربازی,مشاوره امریه سربازی,نحوه گرفتن امریه سربازی

بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت امریه سربازی – مشاوره نظام وظیفه

برای مشاوره در زمینه  ضوابط و مقررات امریه سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

شرایط امریه طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی

هر یک از معافیت ها در موارد خاص از جمله ضوابط و مقررات امریه سربازی دارای شرایط و ویژگی های خاص خود است مثلمعافیت ایثارگری ، معافیت تحصیلی ، معافیت کفالت و … شما عزیزان می توانید به راحتی این اطلاعات مهم را از مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش کسب کنید . افرادی که شرایط مورد نظر برای ضوابط و مقررات امریه سربازی را دارا باشند در الویت جذب برای ارگان های دولتی قرار می گیرند . توجه داشته باشید که شرایط اولیه امریه سربازی برای همه ارگان های دولتی حائز اهمیت است .

بیشتر بخوانید: شرایط لغو امریه سربازی

سازمان های امریه گیر طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی

سازمان ها و ارگان های دولتی فراوانی وجود دارد که مدارک و  شرایط امریه را طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی بررسی کرده و اقدام به جذب مشمولین خدمت می کنند . برخی از این سازمان ها عبارتند از :

  • سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
  • سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
  • سازمان شهید و امور ایثار گران
  • سازمان ثبت اسناد و املاک
  • سازمان انرژی اتمی
  • سازمان هواپیمایی
  • سازمان گسترش و نو سازس صنایع ایران
  • سازمان حفاظت محیط زیست
  • سازما های دولتی زیر نظر وزارتخانه ها
  • وزارت کار و امور اجتماعی کشور
  • وزارت آموزش و پرورش کشور
  • وزارت صنایع و معادن
  • جهاد دانشگاهی

و …

برای اطلاع کامل از تمامی سازمان ها ، وزارت ها و جهاد های امریه گیر طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی با مشاوران متخصص درمرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش در ارتباط باشید .

ضوابط و مقررات امریه سربازی,مشاوره امریه سربازی,نحوه گرفتن امریه سربازی

بیشتر بخوانید: آئین نامه امریه سربازی نظام وظیفه

مدارک لازم طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی

مشمولینی که به فکر گرفتن امریه سربازی هستند باید از ضوابط و مقررات امریه سربازی و همچنین مدارک مربوط به آن اطلاع کامل داشته باشند . مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش وظیفه خود می داند که با کسب اخبار و قوانین معتبر و به روز  طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی ، آن ها را به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات امریه سربازی نظام وظیفه

میزان حقوق دریافتی طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی

بخشنامه ای برای تعیین حقوق ، بیمه خدمات درمانی و مکمل ، هزینه خوراک ( ماهیانه ) و پوشاک ( سالینه ) کارکنان طبق ضوابط و مقررات امریه سربازی وجود دارد اما شما بدون هیچ نگرانی می توانید این اطلاعات مهم و کاربردی را از مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش کسب کنید .

بیشتر بخوانید: مدت زمان امریه سربازی

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...