محل آموزشی سربازان امریه

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

محل آموزشی سربازان امریه

 
 

آشنایی با محل آموزشی سربازان امریه

در مقالات گذشته توضیحاتی پیرامون مباحثی همچون امریه سربازی ، شرایط امریه سربازی ، قوانین امریه سربازی ، نحوه دریافت امریه سربازی و مدارک امریه سربازی را به طور مفصل شرح داده ایم . همانطور که مطلع می باشید قبل از مشغول شدن در ارگان های امریه گیر ، مشمولین امریه سربازی می بایست به مدت دو ماه در یک از پادگان های نظامی کشور آموزش نظامی ببیند . در این قسمت مطالبی پیرامون محل آموزشی سربازان امریه برای متقاضیان و علاقه مندان به امریه سربازی ارائه می دهیم .

در انتها نیز به مزایا و معایب امریه سربازی اشاره کرده و به سوالات مطرح شده در حوزه امریه سربازی می پردازیم .

بیشتر بخوانید :  امریه سربازی چیست و شرایط پذیرش آن چگونه است ؟

محل آموزشی سربازان امریه

پس از حضور و اقدام برای خدمت سربازی و تکمیل دفترچه در مراکز پلیس +10 کشور محل آموزشی شما توسط سازمان نظام وظیفه عمومی کشور مشخص می شود و طبق قوانین نظام وظیفه کشوری مشمولین می بایست در تاریخ مشخص شده خود را به پادگان مشخص شده معرفی کنند و برای دوران آموزشی خدمت سربازی آماده کنند .

مشمولین امریه سربازی پس از اقدام برای امریه سربازی و پذیرش اولیه از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی مبنی بر جذب به عنوان نیروی وظیفه ، مدارک امریه سربازی خود را به همراه دیگر مدارک به مراکز پلیس +10 تحویل می دهند  و پس از مدتی مشخص برگه سفید آن ها از طریق سازمان نظام وظیفه عمومی برای آن ها ارسال می شود که نتیجه پذیرش آن ها توسط ارگان های امریه گیر و محل آموزشی سربازان امریه برای آن ها مشخص می شود .

برای اطلاع از جزئیات امریه سربازی و روند رسیدگی به امریه سربازی و محل آموزشی سربازان امریه می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .  مشاوران مجرب و متخصص ما در زمینه نظام وظیفه به شما کمک می کنند در کم ترین زمان ممکن پاسخ تمامی سوالات خود پیرامون امریه سربازی را پیدا کنید و برای خدمت سربازی آماده شوید .

بیشتر بخوانید :  مشاوره امریه سربازی

مزایا و معایب امریه سربازی

اگر خواهان مقایسه مزایا و معایب امریه سربازی با خدمت سربازی معمولی باشیم مهم ترین قسمت مثبتی که از نظر اکثر مشمولین امریه سربازی به نظر می آید نپوشیدن لباس های فرم نظامی و ساعات کاری برای امریه سربازی است . دیگر نکته مثبتی که به چشم می خورد نداشتن سختی های سربازی در پادگان و وظیفه های سخت آن ها می باشد . امریه سربازی در آینده نیز می تواند برای مشمولین امریه سربازی مفید باشد ، با وجود این که طبق قوانین امریه سربازی ، ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی هیچ گونه تعهدی نسبت به استخدام شخص را ندارد ولی گاها دیده شده با توجه به شرایط به وجود آمده برای شخص و با تجربه شدن وی ، امکان استخدام را در صورت جذب نیرو برای مشمولین افزایش می دهد .

با اینکه امریه سربازی یکی از راه های تسهیل خدمت سربازی برای مشمولین می باشد اما در کنار مزایا معایبی را نیز به همراه دارد . یکی از معایب که شاید برای مشمولین بسیار آزار دهنده نیز می باشد زمان امریه سربازی است که گاها دیده شده از زمان خدمت سربازی معمولی بیشتر می باشد .

برای اطلاع از آخرین اخبار امریه سربازی ، مدت زمان امریه سربازی جهت خدمت در ارگان های امریه گیر ، و محل آموزشی سربازان امریه می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید .

بیشتر بخوانید : مزایا و معایب امریه سربازی

مراحل دریافت امریه سربازی

علاقه مندان به طرح امریه سربازی ، می توانند بعد از شناخت کامل با ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی و آشنایی با قوانین امریه سربازی ، با تکمیل مدارک امریه سربازی مورد نیاز جهت دریافت امریه سربازی اقدام کنند . در این صورت می بایست پس از ارائه مدارک و رزومه شخصی به ارگان های امریه گیر ، در یکی از مراکز الکترونیکی کشور مراجعه و برای خدمت سربازی ثبت نام کنند . پس از ثبت نام و بعد از مدتی در صورت تایید توسط ارگان های امریه گیر ، نامه ای از طرف سازمان نظام وظیفه برای مشمولین امریه سربازی مبنی بر پذیرش شخص و محل آموزشی سربازان امریه برای شخص ارسال می شود .

مشمولین امریه سربازی ملزم به حضور به موقع در محل آموزشی سربازان امریه می باشند . در غیر این صورت برای آن ها جریمه به همراه خواهد داشت . مشمولین بعد از گذراندن دو ماه دوره آموزشی در محل آموزشی سربازان امریه خود را برای امریه سربازی در سازمان مربوطه آماده می کنند .

بیشتر بخوانید :  نحوه دریافت امریه سربازی

محل آموزشی سربازان امریه,مشاوره نظام وظیفه تلفنی,سازمان های ارائه دهنده امریه سربازی,قوانین امریه سربازی,مشمولین امریه سربازی,مدارک امریه سربازی,شرایط امریه سربازی,اخبار امریه سربازی

سوالات متداول

برای اکثر مشمولین امریه سربازی سوالاتی از قبیل :

پیش آمده است . برای پاسخ کامل به این قبیل پرسش ها در حوزه امریه سربازی و محل آموزشی سربازان امریه می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش در تماس باشید . علاقه مندان می توانند تمامی پرسش های خود را با مشاوران ما در میان گذاشته و از آن ها در راه دریافت امریه سربازی کمک بگیرند .

بیشتر بخوانید :  جزئیات امریه سربازی

برای مشاوره در زمینه  آشنایی با محل آموزشی سربازان امریه

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...