قوانین خرید خدمت سربازی

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

قوانین خرید خدمت سربازی

  

آشنایی با قوانین خرید خدمت سربازی

در این مقاله به قوانین خرید خدمت سربازی می پردازیم . نکاتی پیرامون مدارک خرید خدمت سربازی وشرایط خرید سربازی را نیز اشاره می کنیم و مطالبی را پوشش می دهیم که برای مشمولین خرید خدمت سربازی مفید واقع شود . تمامی مطالب ذکر شده طبق آخرین اخبار خرید خدمت سربازی می باشد و برای کسانی که قصد خرید خدمت سربازی را دارند می تواند سودمند باشد .

بیشتر بخوانید :  مشاوره خرید خدمت سربازی

شرایط خرید خدمت سربازی

با تصویب لایحه بودجه سراسری کشور ، مشمولان خدمت سربازی که تا اکنون هشت سال یا بیشتر غیبت داشته باشند ، طبق قوانین خرید خدمت سربازی می توانند برای ثبت نام و خرید خدمت سربازی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و بر اساس مقررات نسبت به پرداخت جریمه به صورت قسطی یا نقدی و دریافت کارت معافیت اقدام کنند .

طبق قوانین خرید خدمت سربازی در سال های اخیر این فرصت برای مشمولین خدمت سربازی به وجود آمده است که مشمولین خدمت سربازی و همچنین افرادی که در دوران غیبت از سربازی به سر می برند بتوانند خدمت سربازی خود را خریداری کرده و کارت پایان خدمت سربازی دریافت کنند . قوانین خرید خدمت سربازی که در مجلس جمهوری اسلامی توسط نمایندگان مردم تصویب شده است ، این امکان را به مشمولین خرید خدمت سربازی می دهد که با پرداخت هزینه و جریمه غیبت از دوران سربازی بتوانند کارت معافیت یا پایان خدمت سربازی خود را دریافت نمایند .

با توجه به شرایط و پیچیدگی های خرید خدمت سربازی ، ذکر این نکته برای مشمولین خرید خدمت سربازی واجب است که با تمامی قوانین خرید خدمت سربازی آشنا بوده و شرایط خود را برای خرید خدمت سربازی رصد کنند و سپس با ارائه مدارک خرید خدمت سربازی طبق  آنچه که در دفترچه نظام وظیفه آمده است برای خرید خدمت سربازی اقدام کنند .

بیشتر بخوانید :  شرایط خرید خدمت سربازی

هزینه خرید سربازی طبق قوانین خرید خدمت سربازی

به نظر بسیاری از مشمولین خرید خدمت سربازی ، قیمت و هزینه خرید خدمت سربازی بسیار حائز اهمیت است . طبق قوانین خرید خدمت سربازی ، هزینه خرید خدمت سربازی برای افراد بر اساس مدرک تحصیلی و زمان غیبت آن ها می باشد . سازمان نظام وظیفه عمومی کشور برای هر دسته از متقاضیان خرید خدمت سربازی هزینه مشخصی جهت خرید خدمت سربازی مشخص کرده است .

طبق قوانین خرید خدمت سربازی هر چه مدرک تحصیلی مشمولان بالاتر باشد هزینه خرید خدمت سربازی نیز بیشتر می باشد . طبق قوانین خرید خدمت سربازی زمان غیبت از دوران سربازی نیز بر محاسبه هزینه خرید خدمت سربازی اثر می گذارد .

با توجه به روند تغییر قیمت خرید سربازی در سال های گذشته ، مشمولین خرید خدمت سربازی می توانند با مشاوران ما در مرکزمشاوره تلفنی آویژه دانش در تماس بوده و از تمامی قیمت ها برای مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین جریمه ها برای غیبت بیشتر از حد مجاز مطلع شوند . همچنین می توانید اطلاعات کامل درباره نحوه پرداخت که به صورت قسطی یا نقدی می باشد را نیز از مشاوران ما دریافت کنید .

بیشتر بخوانید :  قیمت خرید خدمت سربازی

قوانین خرید خدمت سربازی,مدارک خرید خدمت سربازی,مشمولین خرید خدمت سربازی,نظام وظیفه,مشاوره نظام وظیفه تلفنی

آخرین اخبار خرید سربازی 

قوانین خرید خدمت سربازی هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و توسط سازمان نظام وظیفه عمومی کشور اخبار خرید خدمت سربازی به دست مردم می رسد . مشمولین خرید خدمت سربازی می بایست از تمامی تغییرات و اخبار خدمت سربازی مطلع بوده و طبق قوانین خرید خدمت سربازی اقدام کنند .آشنایی با تغییرات و قوانین خرید خدمت سربازی برای مشمولین از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد و دیده شده بعضی افراد به علت نداشتن اطلاعات کافی این فرصت ارزشمند را برای خرید خدمت سربازی از دست داده اند .

طبق آخرین اخبار نظام وظیفه کل کشور بعضی از قوانین خرید خدمت سربازی عبارتند از :

  1. به ازای تعداد سال های بیش از احد غیبت مشمولین ، مقداری جریمه مازاد بر هزینه خرید را می بایست پرداخت کنند .
  2. برای افرادی که متاهل می باشند ، مقداری از جریمه بخشیده می شود .
  3. افرادی که متاهل بوده و دارای فرزند می باشند ، مقداری از جریمه آن ها کسر می شود .
  4. قیمت خرید سربازی نیز مطابق با تحصیلات مشمولین خرید خدمت سربازی متفاوت می باشد .

برای اطلاعات بیشتر از آخرین جزئیات خرید خدمت سربازی می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل نمایید .

بیشتر بخوانید : اخبار خرید خدمت سربازی

جزئیات خرید خدمت سربازی

مشمولین خرید خدمت سربازی باید به برخی نکات و جزئیات پیرامون خرید خدمت سربازی دقت نمایند . زیرا اگر فرصت خرید خدمت سربازی را از دست بدهند ، شاید دیگر فرصت خرید خدمت سربازی در آینده برای آن ها محیا نشود .

برخی اوقات ممکن است برای آن ها مشکلاتی از قبیل موارد زیر به وجود آید :

  • گاهی این افراد تسهیلات بانکی محروم می شوند .
  • زمان اقدام برای خرید خدمت سربازی بسیار حائز اهمیت است و ممکن است در صورت تاخیر در اقدام این فرصت از دست برود .
  • فرد برای استخدام در ارگان دولتی ممکن است به مشکل برخورد کند .
  • ….

برای آگاهی جامع از قوانین خرید خدمت سربازی و جزئیات آن با مشاوران ما در  مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما در کم ترین زمان ممکن شما را در راه دریافت کارت پایان خدمت و خرید خدمت سربازی یاری می کنند .

بیشتر بخوانید : جزئیات خرید خدمت سربازی

برای مشاوره در زمینه  آگاهی از قوانین خرید خدمت سربازی 

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...