موسسه مشاوره بورس تحصیلی حضوری و تلفنی

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

موسسه مشاوره بورس تحصیلی حضوری و تلفنی

 
 

ادامه تحصیل در خارج از کشور

موسسه مشاوره بورس تحصیلی ، راهی به سوی آینده : تحصیل در خارج از کشور ، رویای بسیاری از جوانان تحصیل کرده است . جمعیت جوان کشور ، تحقق اهداف خود را در مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج ایران می بیند.

اما دانشگاه های برتر دنیا ، عمدتا هزینه های بسیار سنگینی دارند . خرج اقامت و زندگی را هم باید به آن اضافه کرد . پس در نگاه اول ، هدفی دور از دسترس به نظر میرسد . با توجه به وضع اقتصادی کشور ما ، عده کمی توان این کار را دارند .

اما ناامید نشوید ! برخلاف ایران ، در دانشگاه های برتر دنیا ، دانشجوی نخبه ارزش زیادی دارد .  پس فقط کافیست آنها را قانع کنید . و باید استعدادتان ثابت شود . بعد از آن ، میتوانید از امکانات آن دانشگاه به رایگان استفاده کنید . بعلاوه ، حتی ممکن است هزینه های زندگی شما را هم تامین کنند. اما چگونه ؟

با موسسه مشاوره بورس تحصیلی آویژه دانش همراه باشید . تا راهنمایی‌تان کنیم !

بورس تحصیلی

احتمالا میدانید که بورس تحصیلی چیست . با گرفتن بورس تحصیلی یا فاند fund شما کمک هزینه ای از گروه آموزشی دریافت خواهید کرد . این کمک هزینه ، فشار مخارج را از روی دوش دانشجو برمیدارد . و سالانه هزاران دانشجو از این موقعیت ها استفاده میکنند . بعلاوه ، تقریبا در تمامی رشته ها ، امکان دریافت بورس تحصیلی وجود دارد . اما قبل از آن ، شما باید اثبات کنید که استحقاق آن را دارید . و با استفاده از فاند یا اسکولارشیپ scholarship ، به رشد علمی آن مرکز کمک می‌کنید .

مبلغ بورس تحصیلی بسته به مقطع ، رشته و دانشگاه متفاوت است . و طبیعتا مبالغ کمک مالی ، در مقاطع بالاتر ، بیشتر می‌شود . بعلاوه ، مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هم الویت بالاتری دارند . و دانشگاه‌ها بیشتر مشتاق به ارائه فاند به دانشجویان این مقاطع هستند . دلیل آن هم واضح است . تحقیقات دانشجویان ارشد و دکتری ، بیشتر میتواند به کار آن مراکز بیاید . درحالیکه ارائه کمک هزینه به دانشجویان کارشناسی مستلزم یک ریسک است . و ممکن است برگشت کافی را برای مرکز ، دانشگاه یا کشور مقصد را نداشته باشد . موسسه مشاوره بورس تحصیلی

توجه کنید که خروجی کار برای کشورهای توسعه‌یافته بسیار مهم است . پس کمک های مالی به قصد خاصی به دانشجویان ارائه می‌شود . و آنها انتظار دارند به اندازه حمایتی که دارند ، مفید باشید .

چگونه خود را لایق دریافت بورس نشان دهیم ؟

مهمترین بخش این کار ، رزومه ی شماست . گذشته ی هر شخص ، تا حدودی میتواند نشان دهنده توان و استعداد او باشد . بعلاوه ، میتواند تضمین کند که شما آینده ی پرباری خواهید داشت . چیزی که برای کشورهای توسعه یافته بسیار مهم است . پس با تقویت رزومه خود ، بیش از نصف مسیر را طی کرده اید .

هر سابقه‌ی تحصیلی ، علمی و شغلی می‌تواند مفید باشد . کوچکترین سوابقی را که فکر میکنید مورد توجه قرار میگیرد ذکر کنید . تصور نکنید سابقه ی کوچک و کوتاه مدت شما در یک موضوع ، بی‌اهمیت است . همان سابقه‌ی محدود میتواند نشان دهنده استعدادی مورد نیاز دانشگاه و کشور مقصد باشد .

اما مهم است که اغراق و زیاده روی هم نکنید ! اگر شما یکبار در اردوی مدرسه از کارخانه‌ی خاصی بازدید کرده‌اید ، نیازی به ذکر آن نیست ! یا اگر یک بار ماشین‌تان را خودتان تعمیر کرده‌اید، از آن به عنوان سابقه‌ی مهارتی یاد نکنید ! ( طبیعتا مثال‌های من بسیار اغراق‌آمیز بود ، اما مواردی شبیه به این بارها رخ داده است ! ) پس حتما در این حیطه از کمک افراد متخصص استفاده کنید . موسسه مشاوره بورس تحصیلی آویژه دانش در کنار شماست !

برای ارتباط با موسسه مشاوره بورس تحصیلی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید 

چگونه با توجه به نیاز های دانشگاه مقصد ، رزومه بنویسیم ؟

گفتیم که تاریخچه زندگی شما ، توان و ویژگی های شخصی‌تان را مشخص می‌کند . این موضوع در مورد دانشگاه‌ها و گروه ‌های علمی آن‌ها هم صادق است . با مراجعه به سوابق ، میتوانید اطلاعات مفیدی را کسب کنید . مانند :

  • حوزه های مورد علاقه اساتید و گروه ها
  • روند پذیرش موسسه مشاوره بورس تحصیلی
  • ویژگی های افراد پذیرش شده
  • اهداف گروه ها و اساتید موسسه مشاوره بورس تحصیلی
  • شخصیت های برجسته آن دانشگاه و مرکز علمی
  • ارزش های مورد احترام
  • افتخارات مرکز آموزشی
  • چشم انداز آینده دانشگاه
  • انتظارات آن‌ها از دانشجو
  • نیازهای گروه‌های مختلف آموزشی
  • و …

هرچقدر بیشتر مقصد را بشناسید ، بهتر میتوانید رزومه بنویسید . چرا که بهتر متوجه میشوید چه چیزی برای آنها مهم است . پس طبیعی است که ارسال یک درخواست یکسان برای همه ی دانشگاه‌ها چندان موثر نیست . چرا که الویت های آنها متفاوت است . و به این ترتیب ، بدنبال ویژگی‌های متفاوتی در افراد هستند .

همچنین ، تحقیق درباره مقصدتان ، به گروه بررسی کننده ، حس خاص بودن میدهد . آنها باید تصور کنند که برای شما مهم هستند . و شما با آگاهی و علاقه ، آن دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده اید . و باید این علاقه را به آنها نشان دهید . ( همه میدانند یک دانشجو برای ده ها مرکز درخواست ارسال میکند . اما حفظ ظاهر همه جا مهم است !

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...