اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

اعلام نتایج نهایی کنکور

برای مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

“اعلام نتایج نهایی کنکور” تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال 97 امروز از طرف سازمان سنجش اعلام شد، در ادامه با آویژه دانش همراه باشید

به نقل از سازمان سنجش و ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسري سال 1397 بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون مذكور مي‌رساند : نتيجه نهایی آزمون کنکور سراسری به صورت كارنامه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني آویژه دانشقرار گرفت .

نتایج نهایی کنکور سراسری سال 97 روز سه شنبه 20 مرداد ماه ساعت 18 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

جهت مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 از طریق تلفن ثابت با کارشناسان تماس بکیرید.

اعلام نتایج نهایی کنکور

آن دسته از داوطلباني كه در دوره های روزانه، شبانه، غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه های پیام نور پذیرفته شده اند می توانند با مشاهده اعلام نتایج نهایی خود از قبولی شان آگاهی یابند و برای ثبت نام حضوری با مدارک مورد نیاز و در زمان های مقرر مراجعه نمایند.

برای مشاوره در زمینه نتایج نهایی کنکور سراسری 97

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


مشاوره تحصیلی آویژه دانش

مشاوران مرکز مشاوره آویژه دانش، از رتبه های برتر کنکور سراسری و از موفق ترین فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی خود بوده اند که با بیش از ده ها سال تجربه در انتخاب رشته کنکور سراسری آماده خدمت رسانی به آینده سازان عزیز سرزمین زیبایمان ایران هستند.

یکی از مهمترین نکات برای ادامه تحصیل و هدایت تحصیلی دانش آموران موضوع مقایسه دانشگاه ها و رشته های تحصیلی است، زیرا داوطلبان از بین 150 کد رشته محل دانشگاه های سراسری یک قبولی داشته و از بین 100 انتخاب رشته ی دانشگاه آزاد با آزمون نیز یک واحد و رشته دانشگاهی را خواهند داشت و همچنین داوطلبان می توانند از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز انتخاب رشته ای برای خود انجام دهند.

پس باید توجه داشته باشیم که با مشاوره و هدایت تحصیلی صحیح می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و با بررسی قبولی ها و گزینه های پیش رو یکی از بهترین ها را برگزینیم.

مشاوران انتخاب رشته مرکز آویژه دانش با بررسی کارنامه و وضعیت تحصیلی و ویژگی های فردی شما می توانند راهنمایی دقیقی به شما ارایه دهند.

شما می توانید جهت ارتباط با کارشناسان انتخاب رشته مرکز مشاوره آویژه دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره از سراسر کشور از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...