پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح

 

برای مشاوره در زمینه پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح

طبق قانون ، کلیه افراد که مشول خدمت سربازی هستند  و فاقد معافیت های پزشکی ، کفالت ، موارد خاص و غیره هستند  ،  باید در یکی از دفاتر پلیس +10 حضور پیدا کرده و خود را برای خدمت سربازی آماده کنند . و در تاریخ مقرر در یکی از مراکز آموزشی که بعدا به آن ها اعلام می گردد خود را معرفی کنند  و خدمت سربازی خود را سپری کنند . فارق التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند با دریافت و انجام پروژه های تحقیقاتی که از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی ارائه می دهند از این فرصت استفاده کرده و مدت خدمت سربازی خود را کاهش دهند . دانشجویان رشته های تحصیلی مربوطه می توانند با استفاده از پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی ، که وابسته به نیرو های مسلح نیز می باشد از این فرصت برای کسری خدمت سربازی خود استفاده کنند .

سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح

سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ( سازمان جغرافیایی ن.م ) که زیر نظر  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که به هدف دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات و داده های جغرافیایی کشور و سایر مناطق مورد نیاز  ایجاد گردیده است .

در سال 1300 هجری شمسی این سازمان به صورت رسمی نقشه برداری یعنی تشکیل شعبه نقشه برداری و نقشه کشی گذارده شده و در سیر پیشرفت خود متناسب با نیاز ها ، ماموریت ها و وظایف سازمانی انجام وظیفه نموده است  و  در نهایت با عنوان سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح مشغول به کار می باشد .
سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بمنظور دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات مکانی کشور و سایر مناطق مورد نیاز نیروهای مسلح تلاش فراوانی را در راستای پیشرفت و بهبود دانش فنی نیروی انسانی ، به روز کردن خطوط تولید  ، همگام با مراکز پیشرفته نقشه برداری داشته است و در این مسیر فعالیت های چشمگیری داشته است .

فعالیت های سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح  

  • طراحی و برنامه ریزی و نظارت بر کلیه فعالیت های نقشه برداری در مقیاس های پوششی و موردی .
  • طراحی پرواز و عکسبرداری هوایی در مقیاس های مختلف(مقیاسهای پوششی،موردی و شهری) .
  • طراحی،اجرا و نظارت عملیات ژیودزی ماهواره ای و کلاسیک .
  • انجام عملیات تعبیر و تفسیر تصاویر هوایی و ماهواره ای .
  • فرآیند تصاویر ماهواره ای و تصحیحات هندسی .
  • بازنگری نقشه های قدیمی با روش های مختلف بهره برداری از تصاویر ماهواره ای و عکسبرداری هوایی .
  • انجام فعالیت های طبقه بندی و گویا نمودن عکس های هوایی.تهیه نقشه های موضوعی .
  • اجرای کلیه مراحل کارتوگرافی .
  • تهیه و چاپ نقشه های عکسی(با استفاده از عکس های هوایی و تصاویر ماهواره ای)گردآوری،تهیه،تدوین و چاپ اطلاعات جغرافیایی .
  • طراحی و چاپ(شامل:حروفچینی،طراحی،مونتاژ،لیتوگرافی و چاپ) انواع کتاب و نشریات علمی و فنی .
  • انجام فعالیت های مختلف در ارتباط با ایجاد بانک اطلاعات جغرافیایی(GIS) طراحی و اجرای عملیات هیدروگرافی،تهیه و ساخت انواع نقشه های برجسته در مقیاس های مختلف .
  • تهیه و ساخت انواع ماکت از تاسیسات و تجهیزات و عوارض طبیعی زمین .
  • طراحی و تبدیل کلیه دستگاه های فتوگرامتری از سیستم کلاسیک(آنالوگ) به سیستم تحلیلی و دیجیتالی .

در این راستا واجدین شرایط می توانند از پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به عنوان یکی از راه های کاهش زمان سربازی خود استفاده کنند  پس از تحویل آن مدت زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند .

طلاعات بیشتر پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح

منبع 1

منبع 2

 

شرایط دریافت پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح و  دیگر سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری 

برای دریافت پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح می توان از دو طریق عمل کرد .
۱ – در این حالت متقاضی می تواند به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مراجعه کرده و مدارک تحصیلی و رزومه خود را به آن ها تحویل دهد (عضویت در انجمن نخبگان) . این بنیاد به افرادی که واجد دریافت پروژه تحقیقاتی باشند با توجه به مدرک تحصیلی دانشگاه پروژه کسری خدمت دانشگاه سازمان جغرافیایی یا  ارگان های دیگر که مرتبط به نیرو های مسلح می باشند تحویل می دهد .

۲ – متقاضی می تواند مستقیما به نهاد مربوطه مراجعه کرده و با مسئولین و کارشناسان بر سر انجام پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی یا دیگر سازمان های وابسته به نیرو های مسلح در ازای  کسری خدمت سربازی به توافق برسد .

برای دریافت پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی از نیرو های مسلح معمولا حضور فرد در سازمان  لازم  نمی باشد . مشمولین میتوانند از طریق سایت و یا تماس تلفنی اخرین اطلاعات راجع به پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح را مشاهده نمایند . اغلب متقاضیان  با ارسال مشخصات خود و تکمیل فرم  پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی  از طریق سایت اینترنتی نسبت به دریافت پروژه کسری خدمت سربازی  اقدام می کنند .

مدت کسری سربازی با پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی  

در پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی به مانند  سازمان های دیگر که برای مشمولین پروژه کسری خدمت ارائه می دهند ، دو نوع کسری خدمت سربازی وجود دارد :

چنانچه پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی از نظر سازمان پروژه سنگین تلقی شود ، یا پژوهش ویژه ای باشد کسر خدمت بیشتری را برای متقاضی به همراه خواهد داشت . پروژه‌هایی که کسری خدمت بیشتر را  به همراه دارند اصولا سخت گیری‌ ها و نظارت های  بیشتری صورت می‌گیرد .

اما در پروژه هایی با کسری خدمت کم تر و سبک تر پس از انجام  پروژه تحقیقاتی ، جلسه دفاعی چند دقیقه ای با حضور یک داور برگزار می شود و متقاضی باید از پروژه خود دفاع کند . متقاضیان می توانند چند پروژه اسان تر را دریافت و انجام دهند . در پایان متقاضیان می بایست نتیجه  پروژه کسری خدمت سازمان چغرافیایی را برای مشخص کردن میزان کسری خدمت سربازی به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارسال کنند .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه  پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...