مشاوره حرفه ای پروژه کسری خدمت

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

مشاوره حرفه ای پروژه کسری خدمت

 

پروژه کسری حدمت

برای مشاوره در زمینه مشاوره حرفه ای پروژه کسری خدمت

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

 
 

چگونه می توان پروژه کسری خدمت را به انجام رساند ؟

پروژه کسری خدمت : خدمت مقدس سربازی باعث اقتدار و انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. انجام دوره دو ساله سربازی بر همه ی مردان بالای 18 سال با تابعیت ایرانی واجب می باشد. مگر اینکه به علت شرایط خاص، قانون آنان را از خدمت سربازی معاف اعلام کند.

مدت زمان خدمت مقدس سربازی مشولان عادی 24 ماه است. آنها می بایست در طول این مدت دو ساله کلیه ی آموزش های رزمی و نظامی را فرا بگیرند تا در شرایط اضطراری برای دفاع از مرزهای کشور عزیزمان اعزام شوند.

پروژه کسری خدمت,پروژه کسری خدمت سربازی,کسری خدمت سربازی,نظام وظیفه
پروژه کسری خدمت سربازی

سازمان نظام وظیفه عمومی، مدت زمان خدمت سربازی را تحت شرایط خاصی کاهش داده است و مشمولان نیازی نیست که 24ماه به خدمت سربازی مشغول باشند.

برای مثال این را باید بدانید که خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مشولانی که در شهرهای مرزی و بد آب و هوا خدمت می کنند از مدت زمان خدمت آنها کسر می شود و با عنوان کسری خدمت سربازی می توانند مدت زمان کمتر از 24 ماه به خدمت سربازی بروند .

مدت زمان کسری خدمت پروژه های سربازی

یکی از راه های کسر خدمت سربازی ارائه پروژه کسری خدمت است که کوتاه شدن مدت زمان دوره خدمت دوساله، را در پی دارد.

پروژه کسری خدمت باید متناسب با رشته تحصیلی و مناسب برای ارگان های نظامی و لشکری کشور باشد.

دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری یا فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند. یا اینکه فارغ التحصیلان نخبه و استعداد درخشان مقطع کارشناسی باشند.  امکان اخذ پروژه کسری خدمت را دارند و می توانند از کسری خدمت سربازی استفاده کنند.

فرد مشمول گاها با اخذ پروژه های کسری خدمت سربازی می تواند تمام دوره خدمت خود را کسری بگیرد و فقط برای انجام خدمت دوره آموزشی ضرورت به یگان مراجعه کنند.

البته توجه داشته باشید که در این زمینه کارهای بسیاری می توان انجام داد که مشمولان خدمت قادرند با انجام چند پروژه کسری خدمت، برای هر پروژه فرضا شش ماه کسری دریافت کنند. آنها می توانند به وسیله ی چند پروژه کسری خدمت متوسط به کسری خدمت سربازی امیدوار تر باشند.

دریافت پروژه کسری خدمت برای مشمولان غیر نخبه

یکی از راه های اخذ پروژه کسری خدمت عضویت در بنیاد ملی نخبگان و درخواست پروژه کسری می باشد که این امکان فقط برای نخبگان واجد شرایط فراهم می باشد.

یعنی افرادی که در کنکور سراسری کارشناسی جزو رتبه های برتر بودند یا در المپیاد های دانش آموزی موفق به احراز رتبه ی برتر شده اند و یا دارندگان مقام در جشنواره خوارزمی و …

حال این سوال پیش می آید که آیا برای دریافت پروژه کسری خدمت، باید عضو بنیاد ملی نخبگان باشیم. یا راه دیگری نیز دارد ؟

جالب است بدانید که کلیه ی دانشجویانی که مقطع کارشناسی ارشد را طی می کنند. می توانند جهت انجام یک یا چند پروژه تحقیقاتی برای سازمان های نظامی به اخذ پروژه کسری خدمت اقدام نمایند.

برای مشاوره در زمینه پروژه های کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

اخذ پروژه کسری خدمت حتی از طریق پایان نامه

برای پایان نامه درسی هم می توان درخواست کسری خدمت از سربازی را داد.

بدین صورت که پایان نامه و سی دی مربوط به آن به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارایه داده می شود و پایان نامه جهت داوری بهیک سازمان نظامی مرتبط با موضوع پایان نامه فرستاده می شود.

بعد از چند ماه سازمان نظر خود را به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح اعلام می کند که شما می توانید پس از آن یک پروژه تحقیقاتی کسر خدمت دیگر نیز اخذ کنید.

دریافت پروژه کسر خدمت سربازی

برای دریافت پروژه کسری خدمت سربازی عموما نیازی به مراجعه حضوری به سازمان های مروبطه نیست. شما صرفا می توانید از طریق یک سری موسساتی که در این حوزه فعالیت می کنند، از نیاز سازمان های پذیرنده پروژه آگاهی یابید.

در زیر لیست تعدادی از سازمان هایی را معرفی خواهیم کرد که از طریق آنها می توانید پروژه کسری خدمت اخذ نمایید.

  • دانشگاه صنعتی مالک اشتر
  • صا ایران
  • سازمان هوافضا
  • سازمان صنایع دریایی
  • سازمان تربیت بدنی سپاه

و صد ها ارگان و موسسات دولتی و غیر دولتی دیگر …

مراحل دریافت پروژه کسری خدمت

افراد می بایست قبل از تشکیل پرونده ابتدا اطلاعات لازم را کسب کنند، سپس با مسئولین سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت ارتباط برقرار کنند و برای دریافت پروژه کسری موافقت آن ها را جلب کنند.

برای جلب رضایت سازمان های ارایه دهنده پروژه کسری خدمت، موسساتی وجود دارند که با آنها همکاری می کنند و شما می توانید از طریق آن ها به سلیقه ارگان های مربوطه پی ببرید.

همچنین مشمولین می توانند با توجه به حیطه کاری سازمان های تحقیقاتی در این مراکز حضور یایند و پروژه کسری دریافت نمایند.

برای مشاوره در زمینه مراحل دریافت پروژه های کسری خدمت، از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

اشتباهات رایج در انجام پروژه های کسری خدمت

کسری خدمت پروژه تحقیقاتی از آن دسته کسری های خدمتی است که بسیاری از مشمولان از شرایط آن آگاهی نداشته اند. حتی به دلیل عدم اطلاع از این قانون، فرصت معافیت از خدمت را از خود صلب می کنند .

پروژه های کسری خدمت سربازی حساسیت بسیار بالایی دارند . تعداد زیادی از این پروژه ها روزانه به دست سازمان ها و ارگان های ارایه دهنده می رسند، اما مشمولان متاسفانه موفقیتی در این کار به دست نمی آورند .

عدم توجه به نگارش پروژه های تحقیقاتی، انتخاب موضوعات، سازمان پذیرنده پروژه، مدت زمان انجام پروژه، مراحل انجام پروژه و بسیاری موارد دیگر باعث می شود تا مشمولین خدمت سربازی شانس خوب کسری خدمت را از دست بدهند و با یک حرکت عجولانه فرصت کسری خدمت پروژه تحقیقاتی را از خود می گیرند.

مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت

مشاوران مرکز مشاوره آویژه دانش در امر مشاوره نظام وظیفه و پروژه های کسری خدمت سربازی تجربه زیادی دارند و می توانند با بررسی شرایط فردی ، تحصیلی ، معدل، رشته تحصیلی و موضوع به شما مشاوره دهند تا بهترین پروژه های تحقیقاتی را برای کسری خدمت سربازی آماده کنید .

با توجه به اینکه برای رشته های تحصیلی مختلف، ارگان های زیادی وجود دارند.

همچنین مشمولان با موضوعات گوناگونی برای پروژه های تحقیقاتی روبه رو هستند. بنابر این مشاوران نظام وظیفه آویژه دانش که در این زمینه فعالیت می کنند. می توانند شما را در زمینه انتخاب موضوع و ارگان های پذیرنده راهنمایی کنند .

خدمات مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت مرکز مشاوره آویژه دانش به اینجا ختم نمی شود . مشاوران نظام وظیفه می توانند گاها در صورتی که شما نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید . آنان خود کار پروژه تحقیقاتی شما را به دست بگیرند تا بتوانید از مزایای پروژه بهره ببرید و به کسری بلند مدت از خدمت سربازی امیدوار شوید.

نکاتی که باید درباره پروژه کسر خدمت بدانید

در همین شروع کار باید گفت که اخذ پروژه های کسر خدمت همچون دیگر کارهای اداری مستلزم آشنایی است.

اطلاعات کامل شما در این زمینه فرایند اخذ پروژه ساده تر می کند که البته متقاضیان این امر نباید ناامید شوند زیرا آن ها می توانند با حضور در موسساتی که در این راستا معرفی شده است، بدون هیچ مشکلی در این زمینه اقدام به دریافت پروژه کسری خدمتکنند.

طبق آخرین راهنمای اخذ پروژه در بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، تاکنون روند تغییر کرده است و به این صورت است نامه های شروع به کار از سازمان ارائه کننده پروژه به بنیاد ارسال می شوند.

البته پس از بررسی در بنیاد رد یا تأیید می شوند، ولی با تغییراتی که در این زمینه انجام شده است اکنون نامه های شروع به کار ابتدا برای تأیید به ارگان دیگری ارسال می شود و تنها در صورت تأیید آن ارگان است که بنیاد پروژه ها را مورد بررسی قرار می دهد و تأیید یا رد می کند.

روشن است که انجام پروژه های تحقیقاتی کسر خدمت توسط متقاضیان قبل از تایید اقدامی اشتباه است.

زیرا ممکن است در صورتی که فرد در رابطه با تأیید بکارگیری از بنیاد، پیگیری های لازم را انجام نداده باشد و پروژه را به اتمام رسانده باشد، متضرر گردد. بدون اطمینان از تأیید نامه کسری خدمت تان در بنیاد، به هیچ وجه کار پروژه را شروع نکنید!

برای مشاوره در زمینه پروژه های کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه معافیت سربازی:

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...