مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی


 

برای مشاوره در زمینه مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی چه افرادی هستند ؟

طبق ماده 1 قانون خدمت سربازی ، دفاع از استقلال و نظام جمهوری اسلامی ایران و جان و مال و ناموس مردم از وظایف دینی هر فرد ایرانی است . افرادی که از معافیت هایی همچون کفالت , پزشکی و موارد خاص و غیره بهره نمی برند و نمی توانند از خدمت سربازی معاف شوند باید بعد از سن 18 سالگی و زمان مشمول شدن برای خدمت سربازی اقدام به آمادگی کنند . از راه های کاهش خدمت سربازی می توان به پروژه کسری خدمت سربازی و امریه اشاره کرد که مشمولین پروژه کسری خدمت می توانند با اطلاع از قوانین پروژه کسری خدمت و تکمیل مدارک پروژه کسری خدمت اقدام به گرفتن پروژه های علمی و تحقیقاتی کرده و مدت زمان سربازی خود را کاهش دهند .

مشمولین پروژه کسری خدمت,خدمت سربازی,بنیاد نخبگان,نیرو های مسلح,کسری خدمت,مشاوره نظام وظیفه,سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت,قوانین پروژه کسری خدمت,مدارک پروژه کسری خدمت

 

پروژه ی کسری خدمت راهی برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی

پرسش های گوناگون و فراوانی در رابطه با راه های گرفتن کسری خدمت سربازی با انجام پروژه های علمی و تحقیقاتی در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی وجود دارد . در این مطلب سعی شده که همه مطالب در رابطه با پروژه های کسری خدمت و مشمولین پروژه های کسری خدمت را در اختیار شما قرار دهیم . دانشجویان و  فارغ التحصیلان دانشگاهی و مشمولین پروژه های کسری خدمت می توانند با انجام پروژه های تحقیقاتی برای سازمان های مورد تایید بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح  دوره ی خدمت خود را کوتاه تر کرده و یا حتی به کلی پشت سر بگذرانند . هدف از انجام این چنین پروژه هایی استفاده هر چه بهتر از توانایی های علمی و فنی دانشجویان و آسان کردن گذراندن خدمت سربازی است .

برای اطلاعات تکمیلی در زمینه آخرین اخبار نظام وظیفه و مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی کلیک کنید .

انواع مشمولین پروژه کسری خدمت

مشمولین پروژه کسری خدمت را می توان در دو گروه مختلف با توجه به سابقه عضویت در بنیاد ملی نخبگان تقسیم بندی کرد . که در ادامه به معرفی هر گروه پرداخته و سعی می کنیم شرایط اخذ پروژه کسری خدمت برای هر گروه را جدا گانه شرح دهیم .

گروه اول از مشمولین پروژه کسری خدمت ( با سابقه عضویت در بنیاد نخبگان )

گروه اول مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی , دانشجویانی هستند که زمان تحصیل در  انجمن بنیاد ملی نخبگان عضو شده اند . آن ها می توانند با به همراه داشتن مدرک تحصیلی خود ، به بنیاد مراجعه کنند . سپس بنیاد آن ها را به سازمان های مربوطه برای اخذ پروژه کسری معرفی می کند . این دسته از مشمولین پروژه کسری خدمت پس از معرفی به یکی از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری ، پروژه ی تحقیقاتی خود را اخذ می کنند .

با توجه به شرایط و ضوابط موجود  برای مشمولین پروژه کسری خدمت ، شخص برای انجام پروژه ، باید به مدت حداقل یک سال بر روی پروژه ی تعریف شده از طرف سازمان ، کار تحقیقاتی خود را انجام دهد . پس از به اتمام رساندن و تحویل پروژه شخص فقط کافیست در دوره آموزشی خدمت سربازی شرکت و پس از گذراندن این دوره کارت پایان خدمت سربازی خود را از نیروهای مسلح دریافت کند . پروژه ی تحقیقاتی ارائه شده توسط نیرو های مسلح بیشتر در موضوعات مربوط به حوزه نظامی می باشد . البته این امکان نیز وجود دارد با توجه به نیاز های سازمان و ارگان معرفی شده پروژه های کسری با موضوعاتی متفاوت ارائه شده و تحقیق بر آن صورت پذیرد . مشمولین پروژه کسری خدمت با توجه به زمینه کاری و رشته تحصیلی خود ممکن است به سازمان های متفاوتی برای اخذ پروژه معرفی شوند .

گروه دوم از مشمولین پروژه کسری خدمت

دومین گروه مشمولین پروژه ی کسری خدمت , متقاضیانی می باشند که در بنیاد ملی نخبگان عضویت نداشته و می خواهند با دریافت پروژه کسری و با تکمیل و تحویل پروژه های علمی و تحقیقاتی مختلف در زمینه کاری خود از مدت زمان خدمت سربازی بکاهند . این گروه می‌بایست حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا از یکی از دانشگاه ها و یا مراکز آموزش عالی  باشند . در حال حاضر مشمولین پروژه کسری خدمت غیر نخبه با مدرک کارشناسی نمی‌توانند از این طرح کسری خدمت استفاده کنند .

مشمولین پروژه کسری خدمت کارشناسی ارشد و دکتری با انجام پروژه‌ های تحقیقاتی مورد تأیید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح با توجه به ضوابط مشخص از مزایای کسر خدمت با انجام پروژه بهره‌مند خواهند شد . این افراد از دو طریق می توانند پروژه کسری خدمت خود را دریافت کنند . آن ها می توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان و تحویل مدارک لازم برای اخذ پروژه کسری اقدام کنند . راه دوم و ساده تر این است که متقاضی مستقیما به یکی از سازمان های ارائه دهنده پروژه مراجعه کرده و با کارشناسان بر سر انجام پروژه تحقیقاتی به توافق برسد . تجربه نشان داده مسیر دوم ساده تر بوده و اغلب متقاضیان این راه را انتخاب می کنند .

مشمولین پروژه کسری خدمت چه موضوعاتی می توانند انتخاب کنند

موضوع پروژه کسری تا حد زیادی به حیطه کاری سازمان ارائه دهنده پروژه بستگی دارد . با این شرایط نیز برخی اوقات متقاضی می تواند پروپوزالی از زمینه کاری مورد نظر خود نوشته و به سازمان های زیر نظر نیرو های مسلح تحویل دهد . سازمان های ارائه دهنده پروژه  نیز آخرین اخبار شامل موضوعات تحقیقاتی مورد نیاز را بر روی سایت اینترنتی خود به متقاضیان اطلاع می دهند . پروژه های کسری خدمت بسته به موضوع و سختی آن می تواند برای مشمولین کسری خدمت به همراه داشته باشد .

  

برای مشاوره در زمینه مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...