مدارک امریه سربازی چیست ؟

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

مدارک امریه سربازی چیست ؟

برای مشاوره در زمینه مدارک امریه سربازی چیست ؟

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

خدمت سربازی و مدارک امریه سربازی

امریه سربازی تقریبا همان خدمت سربازی است . تفاوت آن با خدمت سربازی در این است که به جای گذراندن خدمت در پادگان های نظامی , در سازمان های دولتی که وابسته به نیروهای مسلح می باشند و برای دریافت سرباز امریه اعلام نیاز می کنند مشغول می شوید . برای دریافت امریه سربازی باید سازماه هایی که اعلام جذب امریه می کنند را شناسایی کرده و با دانستن قوانین امریه سربازی و در صورت مشمول بودن برای جذب امریه اقدام به آماده سازی مدارک امریه سربازی کنید .

عضویت در خانواده ایثارگران و تأهل ههر یک از جمله امتیازات برتری هستند که توسط آن می توان شرایط جذب شدن برای امریه سربازی را ساده تر کرد . مشمولینی که موفق به کسب امریه می شوند بعد از گذراندن دوره ی دو ماهه ی آزمایشی خود در یکی از پادگان های نظامی کشور ، به سازمان های مربوطه معرفی می شوند . مزیت امریه سربازی در این است که متقاضی با لباس شخصی و به مانند یک کارمند عادی آن سازمان دوره خدمت خود را در آن محل می گذراند . البته باید به این نکته توجه کرد که چون جز نیروی های وظیفه هستند به اندازه ی سایر نیرو های وظیفه عمومی حقوق دریافت می کنند .البته در مواردی حقوق سربازان امریه کمی بیشتر می باشد و از امتیازات خاصی برخوردار می باشند .

اگر می خواهید فرایند دریافت امریه شما به درستی انجام شود باید با قوانین و مدارک امریه سربازی آشنایی داشته باشید ، و برای آماده سازی آنها اقدام کنید . در این قسمت مدارک اولیه امریه سربازی را برای اکثر سازمان ها مورد نیاز می باشد را معرفی می کنیم .

مدارک امریه سربازی,خدمت سربازی,بنیاد ملی نخبگان,نیرو های مسلح,مشاوره نظام وظیفه تلفنی,سازمان های ارائه دهنده امریه سربازی ,قوانین امریه سربازی,مشمولین امریه سربازی,نظام وظیفه

مدارک امریه سربازی چیست ؟

اطلاع از مدارک امریه سربازی باعث می شود تا شما بعد از شناسایی ارگانی که میخواهید در آن امریه بگیرید . بدون فوت وقت اقدام به گرفتن امریه سربازی کنید . با توجه به این امر در این قسمت بخشی از مدارک اولیه و لازم برای اخذ امریه سربازی آورده شده است . این مدارک اغلب جهت جذب نیروی امریه برای سازمان ها لازم می باشد .

  • یک سری کپی پشت و روی کارت ملی متقاضی
  • یک قطعه عکس 3*4
  • رزومه و فرم مشخصات فردی
  • و غیره

به طور کلی در مورد مدارک امریه سربازی باید گفت که در هر سازمانی مدارک خاص و منحصر به فردی نیاز است . که در لیست بالا قرار نداشته باشد . مشاوره نظام وظیفه آوِِیژه دانش توانسته است تمامی مدارک مورد نیاز امریه سربازی برای هر یک از ارگان های موجود در کشور جمع اوری نماید . شما مخاطب عزیز برای آگاهی و اطلاع کامل و دقیق از آخرین اخبار نظام وظیفه ، مدارک امریه سربازی و چگونگی دریافت امریه سربازی از سازمان های مختلف با مشاوران متخصص دپارتمان نظام وظیفه ما تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید : مدارک مورد نیاز امریه سربازی

اولویت های جذب سرباز امریه 

پس از اطلاع از مدارک امریه سربازی و سازمان های ارائه دهنده امریه سربازی موضوع بسیار مهم دیگر این است که چه کسانی برای امریه سربازی در اولیت هستند ؟ . در پاسخ به این سوال باید گفت غالبا افرادی که متاهل هستند یا جز خانواده شهدا و جانبازان هستند یا … در اولیت برای جذب امریه در سربازی می باشند . در ادامه باید به این نکته توجه کرد که برای تمام سازمان هایی که سرباز امریه جذب می کنند همانند مدارک امریه سربازی منحصر به فردی که مطالبه می کنند ، فاکتور های مهمی نیز برای جذب امریه سربازی حائز اهمیت می باشد .

از این رو اطلاع از اولویت های بعضا بخشی از قوانین امریه سربازی نمی باشند بسیار مهم تلقی می شود . البته باید به امر تذکر داده شود که اولویت های جذب امریه به معنی جذب قطعی در امریه سربازی نیست . بنابراین امکان پذیرش افرادی که هیچ یک از فاکتور های لازم برای دراولویت قرار گرفتن در لیست امریه سربازی را ندارند نیز وجود دارد .

بیشتر بخوانید: سازمان های ارائه دهنده امریه سربازی

گواهی های مدارک امریه سربازی

در صورت داشتن هر یک از گواهی های زیر امکان جذب متقاضی بیشتر می شود . در زیر به چند مورد از گواهی ها جهت اخذ امریه سربازی اشاره می کنیم .

  • گواهی از بنیاد شهید برای مشمولین خانواده شهیدان و جانبازان .
  • گواهی از سازمان بهزیستی برای مشمولین مربوط به سازمان بهزیستی .
  • گواهی کمیته امداد برای مشمولانی که تحت پوشش کمیته امداد می باشند .

برای اطلاع از این اکه با گواهی های فوق می توانید در کدام سازمان ها مشغول به امریه سربازی شوید . می توانید با مشاوره نظام وظیفه ما که به صورت تخصصی در زمینه امریه سربازی فعالیت می کنند تماس گرفته و پاسخ سئوالات خود را بگیرید .

مدارک تحصیلی لازم براب امریه سربازی

هر سازمان با توجه به نیاز خود جهت اخذ نیروی امریه اعلام آمادگی می کند . بسته به نیاز های سازمان افراد با مدرک تحصیلی مختلف می توانند جذب شوند . افراد با مدرک تحصیلی دیپلم تا دکترا می توانند به عنوان نیروی امریه جذب شوند . به عنوان مثال در افراد با مدرک دیپلم می توانند سازمان محیط زیست به عنوان سربازی امریه پذیرش شوند . یا برای پذیرش در سازمان آموزش و پرورش مدرک فوق دیپلم به بالا لازم است یا به عنوان مثال در سازمان بازرسی کشور مدارک بالاتر از لیسانس برای امریه نیاز هاست . تمامی مدارک تحصیلی باید به سازمان های مرتبط با خود ارسال شوند .

کلیات دریافت امریه سربازی

به صورت کلی باید گفت که برای امریه سربازی باید در گام اول از دانشگاه تسویه کنید . سپس با در دست داشتن مدارک امریه سربازی به سازمان مربوطه برای امریه سربازی مراجعه کنید . برای اطلاع کامل از مراحل اداری جهت دریافت امریه می توانید پرسش های خود را با مشاوران ما در مشاوره آویژه در میان بگذارید .

برای مشاوره در زمینه آشنایی با مدارک امریه سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...