شرایط معافیت سربازی در سال 97 چیست ؟

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

شرایط معافیت سربازی در سال 97 چیست ؟

برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت سربازی در سال 97 چیست ؟

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

 
 

شرایط معافیت سربازی در سال 97

معافیت سربازی : مردان ایرانی بعد از اینکه به سن خاصی می رسند . برای خدمت سربازی اعزام می شوند. در این زمان و حتی قبل از اعزام به خدمت ، این افراد به فکر راه ها و روش هایی برای فرار از خدمت و معافیت سربازی هستند . برای اینکه این افرد خود را از سربازی نجات دهند . ابتدا باید شرایط معافیت سربازی نظام وظیفه را بدانند و نسبت به آن آگاه باشند . راه ها و روش های بسیاری برای معافیت سربازی وجود دارند . فقط فرد باید با آن ها آشنا شود . تا بتواند شرایط معافیت سربازی را برای خود آسان سازد . از خدمت سربازی و اعزام به خدمت راحت شود . برای آگاهی از شرایط معافیت سربازی می توانید با مشاوران متخصص مرکز مشاوره آویژه دانش تماس بگیرید . این مرکز با داشتن کادر مشاوران مجرب می توانند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشند .

شرایط معافیت سربازی,مشاوره معافیت سربازی,مشاوره شرایط معافیت سربازی 97,مشاوره شرایط معافیت سربازی نظام وظیفه,شرایط معافیت خدمت,مشاوره معافیت از خدمت,

انواع معافیت های خدمت سربازی :

اصولا وقتی میخواهیم سراغ معافیت از خدمت سربازی برویم . با دو نوع معافیت سربازی مواجه می شویم :

  1. معافیت موقت خدمت سربازی .
  2. معافیت دائم خدمت سربازی .

بعضی از افراد مشمول خدمت سربازی دارای شرایط ویژه و به خصوصی هستند. افراد گاهی می توانند از شرایط بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند . افرادی که از این شرایط معافیت سربازی می خواهند استفاده کنند . می توانند از روش های مختلفی استفاده کنند . از جمله اینکه مثلا در دوران خدمت ، طرح کسری خدمت سربازی و پروژه کسری خدمت بگیرند . یا حتی می توانند از پایان نامه های ارشد و دکتری خود ، جهت گرفتن کسری خدمت استفاده کنند . البته هر کدام از این روش ها دارای شرایط و مدارکی است . که مشاوران ما می توانند به راحتی شما را در این زمینه راهنمایی کنند . تا شما بتوانید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کنید . برای آگاهی از شرایط معافیت سربازی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید .

برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

معافیت پزشکی یکی از شرایط معافیت سربازی است

افراد مشمول خدمت مقدس سربازی ، گاهی اوقات می توانند از معافیت پزشکی استفاده کنند . معافیت پزشکی یکی از انواع معافیت های سربازی است . افراد مشمولی که از این نوع معافیت استفاده می کنند به چند صورت می توانند معاف شوند . برخی از این افراد از آموزش مقدماتی معاف می شوند . بعضی افراد مشمول معاف از رزم می شوند . در آخر بعضی از این افراد ، به طور کامل از خدمت سربازی معاف می شوند . البته همه این موارد طبق مقررات و قوانین خاصی انجام می شود . افراد برای استفاده از این شرایط معافیت سربازی باید یکی از بیماری هایی که سازمان نظام وظیفه مشخص کرده است ، داشته باشند .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از مدارک معافیت پزشکی می توانید اینجا کلیک نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های شرایط معافیت پزشکی :

معافیت تحصیلی یکی دیگر از شرایط معافیت سربازی است

افراد مشمول خدمت مقدس سربازی ، برای معافیت از سربازی می توانند از معافیت تحصیلی نیز استفاده کنند . در واقع یکی از انواع معافیت های خدمت سربازی ، استفاده از معافیت تحصیلی است . برای گرفتن و استفاده از معافیت تحصیلی ، افراد باید ابتدا از شرایط این نوع معافیت آگاه باشند . تا بتوانند مدارک و موراد مورد نیاز برای معافیت تحصیلی را آماده کنند . برای آگاهی در زمینه معافیت تحصیلی مشاوران متخصص و مجرب ما می توانند در این زمینه راهنمای خوبی برای شما سربازان عزیز کشورمان باشند . اکثر اوقات شما عزیزان وقت و حوصله خواندن متون طولانی شرایط معافیت سربازی نظام وظیفه را ندارید . برای همین پیشنهاد می کنم با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید . هر کدام از معافیت ها دارای شرایط معافیت سربازی منحصر به فردی هستند .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط معافیت تحصیلی سربازی می توانید اینجا کلیک نمایید .

برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

یکی از انواع و شرایط معافیت سربازی ، معافیت کفالت می باشد 

افرادی که به سن اعزام به خدمت سربازی یعنی 18 سالگی رسیده اند . گاهی می توانند از شرایط معافیت کفالت استفاده کنند . افراد برای استفاده از معافیت کفالت باید ابتدا شرایط آن را شناسایی کنند . تا متوجه شوند که می توانند از این نوع معافیت استفاده کنند یا خیر . و سپس بعد از آشنایی با این شرایط باید مدارکی که برای معافیت کفالت مورد نیاز است ، آماده کنند . افرادی که از معافیت کفالت می خواهند برای معاف شدن از خدمت استفاده کنند . می توانند گاهی از معافیت کفالت پدر استفاده کنند . که این نوع معافیت شرایط خاص خود را دارد . برخی از این افراد می توانند از شرایط معافیت کفالت مادر استفاده کنند . معافیت کفالت مادر نیز دارای شرایط و مدارک مختص به خود است . برای آشنایی و استفاده از انواع معافیت های کفالت نیز می توانید از مشاوران مجرب ما در این زمینه استفاده به عمل آوردید .

استفاده از معافیت ایثارگری یکی از انواع و شرایط معافیت سربازی

افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند . گاهی می توانند برای فرار از خدمت سربازی از معافیت ایثارگری استفاده کنند . این افراد برای استفاده از معافیت ایثارگری ، می توانند ابتدا با شرایط آن آشنا شوند . سپس اقدام به استفاده از این نوع معافیت کنند . هر کدام از انواع معافیت ها دارای شرایط و مدارک منحصر به فرد خود می باشد . که افراد باید آشنایی کافی در این زمینه را کسب کنند . تا بتوانند از این نوع معافیت ها استفاده کنند . معافیت ایثارگران هم می تواند راهی برای فرار از خدمت سربازی باشد . جوانان ایرانی که به فکر اعزم به خدمت هستید . یا اینکه در حین خدمت هستید . اگر والدین تان سابقه ایثارگری دارند . می توانید به واسطه سابقه ایثارگری والدین خود از شرایط معافیت سربازی استفاده کنید . افرادی که والدین شان جانباز هستند و سابقه جانبازی دارند نیز مشمول این طرح می شوند .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط معافیت ایثارگران سربازی می توانید اینجا کلیک نمایید .

یکی دیگر از شرایط معافیت سربازی ، معافیت فرزندانی که دارای اولیای معلول و ناتوان هستند

یکی دیگر از مواردی که می توانید با استفاده از آن از شرایط معافیت سربازی استفاده کنید . معافیت به واسطه داشتن والدین و اولیای معلول و ناتوان می باشد . افراد مشمولی که یکی از والدین آن ها یا هر دوی آن ها دچار معلولیت هستند . می توانند از این مورد استفاده کنند و بتوانند شرایط معافیت سربازی را بگیرند . در این زمینه حتی وقتی والدین دارای یک یا دو فرزند معلول می باشند . می توانند از این شرایط استفاده کنند و فرزند خود را معاف از خدمت نمایند . البته این شرایط مدام در حال تغییر و تحول هستند اما باز هم جای نگرانی وجود ندارد . زیرا مشاوران متخصص ما در این زمینه اطلاعات جدید و به روز شده را در هر لحظه که شما تماس بگیرید در اختیار شما قرار می دهند . این نوع معافیت نیز شرایط معافیت سربازی خاصی دارد . مشاوران ما راهنمای خوبی برای شما هستند .

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...