پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح

 

پروژه کسری خدمت ترجمه

برای مشاوره در زمینه پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

راهنمای دریافت پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح

در این بخش به کلیاتی درباره پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح برای مشمولین پروژه کسری خدمت می پردازیم . قوانین پروژه کسری خدمت را بررسی کرده و مدارک پروژه کسری خدمت را نام می بریم . در ادامه به سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح اشاره می کنیم . در انتها به چگونگی دریافت پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح وتعداد پروژه کسری خدمت ارایه شده به هر فرد را بررسی می کنیم .

بیشتر بخوانید : مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح,مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت,سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت,قوانین پروژه کسری خدمت,مشمولین پروژه کسری خدمت

مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی 

طبق قانون خدمت سربازی ، دفاع از میهن و حفظ استقلال و نظام جمهوری اسلامی ایران و جان و مال و ناموس مردم از وظایف دینی هر ایرانی می باشد . افرادی که از معافیت هایی همچون کفالت , پزشکی و موارد خاص و دیگر معافیت ها نمی  توانند استفاده کنند و از خدمت سربازی معاف شوند باید بعد از سن قانونی که 18 سال تمام است و مشمول انجام نظام وظیفه عمومی محسوب می شود برای خدمت سربازی اقدام کنند . از راه های کاهش زمان خدمت سربازی می توان به پروژه کسری خدمت سربازی اشاره کرد .مشمولین پروژه کسری خدمت می توانند با آگاهی تمام از قوانین پروژه کسری خدمت و تکمیل مدارک پروژه کسری خدمت اقدام به دریافت پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح کرده و مدت زمان سربازی خود را کاهش دهند .

بیشتر بخوانید : مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی

قوانین پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح

در این قسمت قوانین پروژه کسری خدمت که برای دریافت پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح لازم است با آن آشنا شویم را بیان می کنیم .

  • برای دریافت پروژه های کسری خدمت تنها کافیست دانشجو یا فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری باشید . فقط نباید در دوران غیبت از سربازی باشید .
  •  این که در کدام ارگان خدمت سربازی خود را سپری می کنید مهم نبوده و می توانید پروژه های خود را از دیگر ارگان ها نیز دریافت کنید .
  • افرادی که خدمت سربازی آنها تمام نشده است برای گرفتن پروژه کسری حداقل باید یک ماه از مدت خدمت سربازی آنها باقی مانده باشد .
  • فارغ التحصیلان کارشناسی نمی توانند پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح را دریافت کنند . ( تبصره : دانشجویان نخبه کارشناسی که عضو بنیاد ملی نخبگان می باشند با توجه به صلاح دید و قوانین پروژه کسری خدمت می توانند پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح را دریافت کنند . )

بیشتر بخوانید : پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح

 برای آگاهی کامل از قوانین پروژه کسری خدمت و آخرین تغییرات پروژه کسری خدمت سربازی با مشاوران ما در مرکز مشاوره تلفنی آویژه تماس بگیرید .

مدارک لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح 

در ادامه مدارک پروژه کسری خدمت سربازی که اکثر سازمان های نیرو های مسلح برای دریافت پروژه کسری از شما درخواست می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  1. کپی تمامی صفحات شناسنامه و اصل شناسنامه
  2. اصل و کپی کارت ملی
  3. عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد یا  رساله دکترا
  4. گزارش رتبه های کنکور سراسری و ارشد از سازمان سنجش
  5. ارائه مقالات داخلی و خارجی
  6. غیره

بیشتر بخوانید : مدارک پروژه کسری خدمت سربازی

 همچنین هرگونه رزومه دیگری که در اختیار دارید ، می تواند به شما در راحت تر کردن اخذ پروژه یاری کند . جهت تکمیل کل مدارک مورد نیاز پروژه کسری خدمت سربازی با مشاوران ما در مرکز آویژه در تماس باشید آن ها شما را در این راه یاری می کنند .

سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح

مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی برای دریافت پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح می بایست با مراجعه به یکی از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح نسبت به دریافت و تحویل پروژه تحقیقاتی به ازای کسری خدمت سربازی . این سازمان ها وابسته و زیر نظر نیرو های مسلح کشور می باشد . با توجه به نیاز هر سازمان برای متقاضیان پروژه کسری خدمتتعریف می شود .

سازمان ها و ارگان های نظامی هر ساله پروژه های زیادی در زمینه های مختلف علمی و تحقیقاتی تعریف می کنند . گاها بعضی افراد به علت نداشتن آگاهی یا ناقص بودن اطلاعاتشان در این زمینه و یا ارائه ناقص  مدارک پروژه کسری خدمت این فرصت را از دست می دهند . به نظر می رسد مشاوره در این زمینه می تواند برای مشمولین سودمند باشد .به همین منظور برای مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان با مشاوران حرفه ای ما در مرکز آویژه تماس بگیرید   و سولات خود را مطرح نمایید .

بیشتر بخوانید : سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

چگونگی دریافت پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح 

برای دریافت پروژه کسری نیرو های مسلح باید یک از دو مسیر زیر را طی کرد :

  • در این راه شخص به طور مستقیم به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مراجعه و مدارک پروژه کسری خدمت سربازی لازم را تحویل می دهد و برای دریافت پروژه اعلام آمادگی می کند .
  • روش دیگر به این صورت است که شخص به یک سازمان نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح که پروژه کسری خدمت سربازی ارائه می دهند مراجعه کند و با کارشناسان مربوطه بر سر اخذ پروژه کسری صحبت کند .

بیشتر بخوانید : نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

تعداد پروژه های کسری قابل دریافت

تعداد پروژه کسری خدمت که هر فرد می تواند دریافت کند با توجه به قوانین پروژه کسری خدمت ، سوابق علمی و توان انجام پروژه می باشد . مشمولین پروژه کسری خدمت برای استفاده از این فرصت ارزشمند جهت کاهش خدمت سربازی و دریافت پروژه های بعدی باید با قوانین پروژه کسری خدمت آشنایی کامل داشته  و سپس طبق دستور العمل ها و ضوابط  مشخص برای هر سازمان نسبت به دریافت پروژه اقدام کنند . در غیر اینصورت و یا تعریف پروژه ای نامناسب و سخت از طرف شخص ، فرصت دریافت پروژه های بعدی از دست می رود .

بیشتر بخوانید : تعداد پروژه کسری خدمت سربازی

برای مشاوره در زمینه دریافت پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...