آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه

مشاوره نظام وظیفه,ادامه تحصیل در خدمت سربازی,ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی,تحصیل همزمان با خدمت,آویژه دانش,تحصیل و خدمت سربازی

برای مشاوره در زمینه آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

آخرین تغییرات معافیت سربازی : 

آخرین تغییرات معافیت سربازی که در سنوات گذشته اتفاق افتاده است، مفاد قانونی ، آئین نامه ها و بخشنامه های خاصی را دربر میگیرد . برای اطلاع یابی از آخرین تغییرات معافیت سربازی می توان با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل کرد . در ایران در شرایط خاصی مشمولین می توانند از سربازی معاف شوند و معافیت سربازی اخذ نمایند . قوانین و ضوابط اخذ معافیت سربازی ممکن است در طی گذشت چند سال تغییر یابد، و قوانین و مفاد جدیدی به آن اضافه یا حذف گردد . باید به طور جامع از آخرین تغییرات ایجاد شده برای اخذ نوع معافیت سربازی آگاه بود تا بتوان خیلی آسان و سریع اقدام به اخذ آن کرد . مشاورین مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش بهترین گزینه انتخابی در این زمینه می باشند . 

بیشتر بخوانید: معافیت سربازی

آخرین تغییرات معافیت سربازی,آخرین تغییرات معافیت نظام وظیفه,آخرین تغییرات معافیت خدمت سربازی,آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه

مهمترین تغییرات معافیت سربازی :

بیشتر تغییراتی که در انواع معافیت های سربازی ایجاد شده است ، در بخش تغییر در شرایط معافیت است . معافیت های سربازیانواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها شرایط مخصوص به خود را دارند . مشمولین بنا به نوع معافیت شامل شده می توانند با دانستن از شرایط آن خیلی آسان و سریع اقدام به اخذ آن نوع از معافیت شامل شده کنند . مشمولین بدانند که روند احراز شرایط متفاوت است . تغییرات معافیت سربازی ممکن است شامل همه نوع معافیت ها نشود و تعداد خاصی از آنها را در بر بگیرد . و یا ممکن است احراز شرایط و تغییرات به گونه ای باشد که همه نوع معافیت ها را شامل شود . در این زمینه مرکز مشاوره آویژه دانشبهترین راهنما می باشد .

افزوده شدن معافیت های جدید به قانون :

  • معافیت سربازی قهرمانان ورزشی
  • معافیت مددجویان
  • معافیت یکی از برادران شهدا
  • معافیت مشمولانی که با بانوان جانباز 25 درصد و بالاتر ازدواج کنند
  • معافیت افراد بیمار
  • معافیت تعهد به خدمت

قانون جدید در مورد افزایش دامنه معافیت ها یا کاهش معافیت ها :

قانون جدیدی که در مورد انواع معافیت ها وضع شده است باعث افزایش دامنه معافیت ها شده است . به طوریکه معافیت های جدیدی با شرایط و ضوابط جدید اضافه شده اند. مشمولین عزیز برای آنکه بدانند که آیا معافیت جدید شامل آنها می شود یا نه می توانند با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایند . مشمولین با دانستن مفاد قانونی و آئین نامه ها و بخشنامه ها می توانند در صورت شامل شدن نوع معافیت، اقدام به اخذ آن کنند . و از مزیت ها به طور مناسبی استفاده کنند . تغییرات معافیت سربازی ممکن است قوانینی را در بر بگیرد که یک سری از مشمولین از اخذ آن منصرف شده و بالعکس تغییرات باعث افزایش شمار مشمولین برای اخذ آن شوند . در مجموع می توان گفت که در قانون جدید یکسری معافیت ها اضافه شده است، به عبارتی در این قانون دامنه معافیت ها افزایش پیدا کرده است . 

بیشتر بخوانید: معافیت سربازی

آخرین تغییرات معافیت سربازی,آخرین تغییرات معافیت نظام وظیفه,آخرین تغییرات معافیت خدمت سربازی,آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه

برای مشاوره در زمینه آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

آخرین تغییرات شرایط جدید معافیت های سربازی :

  • مشمولانی که با کمتر از سه ماه تاخیر خود را معرفی می کنند، به مدت 90 روز اضافه خدمت سنواتی تنبیه می شوند .
  • مشمولانی که بیشتر از سه ماه تاخیر خود را معرفی می کنند، به مدت 180 روز اضافه خدمت سنواتی تنبیه می شوند .

برای یافتن اطلاعات جامع از آخرین تغییرات معافیت سربازی با جزئیات آن می توانید با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمائید .

آخرین تغییرات انواع معافیت های سربازی : 

بیشتر بخوانید: معافیت سربازی

آخرین تغییرات زمان اخذ انواع معافیت ها برای مشمولین : 

مشمولان باید بدانند برای اخذ نوع معافیت دریافتی چه میزان زمان دارند . در صورتیکه مشمولین به موقع برای اخذ معافیت اقدام ننمایند، مشمول سربازی می شوند و باید به خدمت اعزام گردند و در صورت تاخیر غیبت برای آنان گذاشته می شوند . برای دریافت جامع ترین اطلاعات در مورد آخرین تغییرات زمانی ایجاد شده برای اخذ انواع معافیت ها می توانید با مرکز مشاوره آویژه دانشتماس حاصل نمائید . به موقع اقدام کردن و به نتیجه رسیدن بسیار لذت بخش خواهد بود برای مشمولینی که در پی اخذ معافیت می باشند . 

عوامل ایجاد بازنگری و اصلاحات قانون خدمت وظیفه عمومی : 

  • پراکندگی های ایجاد شده در قانون خدمت وظیفه عمومی
  • تغییرات متعدد ایجاد شده در قانون خدمت وظیفه عمومی
  • شرایط و مقتضیات ایجاد شده در جامعه

قانون خدمت وظیفه عمومی نسبت به ادوار گذشته بنا به عوامل ذکر شده در بالا به قانون جامع تری تبدیل شده است و به تصویب مجلس شورای ملی رسیده است . در قانون خدمت وظیفه عمومی بنا به عوامل ذکر شده در بالا تغییرات اساسی ایجاد شده است . به روز رسانی قانون خدمت وظیفه عمومی متناسب با تغییرات ایجاد شده در جامعه خواهد بود . شرایط و مقتضیات ایجاد شده در جامعه نیاز نیروهای مسلح را بر آن داشته است که بازنگری و اصلاحاتی را در قوانین خدمت وظیفه عمومی ایجاد کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمائید . ایجاد بازنگری در قوانین خدمت نظام وظیفه می تواند همان عنوان آخرین تغییرات معافیت سربازی را نیز در بر بگیرد .

هدف از بازنگری و اصلاحات قانون خدمت وظیفه عمومی :

ایجاد ضوابط و قوانینی برای افراد مشمولی که توان رفتن به خدمت وظیفه عمومی را تحت شرایط فعلی ندارند . بر اساس شرایط ایجاد شده در جامعه قانون خدمت وظیفه عمومی قوانین جامع تری را بنا به نیاز جامعه وضع کرده است و به تصویب شورای ملی رسیده است . مشمولین عزیز می توانند برای دریافت آخرین تغییرات و جزئیات ایجاد شده در قوانین خدمت وظیفه عمومی با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایند . آخرین تغییرات معافیت سربازی یک نوع بازنگری در قانون خدمت وظیفه عمومی است .

بیشتر بخوانید: معافیت سربازی

برای مشاوره در زمینه آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

  • خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه
    مشاوره معافیت پزشکی
    مشاوره خرید خدمت
    مشاوره معافیت کفالت
    مشاوره معافیت ایثارگری
    مشاوره معافیت تحصیلی
    مشاوره کسری خدمت
    مشاوره امریه
    مشاوره سرباز نخبگی (سرباز نخبه وظیفه)
    مشاوره اعزام به خدمت
    مشاوره غیبت و جریمه خدمت سربازی
    مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سربازی
    مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سربازی
    اخبار نظام وظیفه
  • آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...