پروژه کسری خدمت دانشگاه ها

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

پروژه کسری خدمت دانشگاه ها

کسری خدمت, پروژه کسری خدمت,مشمولان کارشناسی ارشد و بالاتر,دریافت پروژه کسری خدمت,مشاوره کسری خدمت

برای مشاوره در زمینه پروژه کسری خدمت دانشگاه ها

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

پروژه کسری خدمت دانشگاه ها و دیگر سازمان ها

طبق قانون اساسی ایران ، کلیه افراد که باید در خدمت سربازی شرکت کنند و مشمول گذراندن این دوره می باشند . از شرایط معافیت می توان به معافیت هایی همچون معافیت پزشکی ، کفالت ، موارد خاص ، تحصیلی و غیره اشاره کرد . مشمولین باید در یکی از دفاتر پلیس +10 در سرتاسر کشور آمادگی خود را برای گذراندن خدمت سربازی اعلام کنند . و در تاریخ اعلام شده در مراکز آموزشی حاضر شوند و خدمت سربازی خود را انجام دهند . یک فرصت ارزشمند برای کاهش ماه های خدمت سربازی برای فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر وجود دارد ، یکی از آن ها دریافت و انجام پروژه تحقیقاتی در راستای رشته تخصصی داوطلب از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی است . قسمتی از این پروژه ها ، پروژه کسری خدمت دانشگاه ها می باشد .

 برخی از دانشگاه ها زیر نظر نیرو های مسلح می باشند . در ادامه به معرفی این دانشگاه ها می پردازیم .

بیشتر بخوانید: قوانین پروژه کسری خدمت سربازی

بیشتر بخوانید: مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی

حداکثر تعداد پروژه کسری خدمت که هر داوطلب می تواند دریافت کند 

با توجه به این که یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا طی کردن خدمت سربازی یا حداقل کاهش آن می باشد . به تازگی این فرصت برای آن ها به وجود آمده است که متقاضیان با تکمیل و ارائه طرح های علمی و تحقیقاتی بخشی از خدمت سربازی خود را کاهش دهند و مدت زمان کمتری خدمت کنند . با توجه به توان علمی وسابقه پیشین شخص و نظر کارشناسان مربوطه تعداد پروژه کسری خدمت که هر نفر می تواند دریافت کند متفاوت می باشد .دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه ها یا دیگر سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری به این گونه است که ، شخص باید ابتدا پروژه اول خود را تحویل و سپس برای دریافت پروژه های بعدی درخواست بدهد .

هدف از ارائه پروژه کسری خدمت دانشگاه ها استفاده از تمام توان علمی دانشجویان کشور ، و فرصتی برای آسان تر کردن و تقلیل زمان خدمت سربازی برای افرادی می باشد .

از دیگر اهداف این طرح می توان به پیشرفت و  ارتقا دستاورد های علمی پژوهشی اشاره کرد .

بیشتر بخوانید : مدارک پروژه کسری خدمت سربازی

دانشگاه های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی

دانشگاه ها و مراکز بسیاری پروژه کسری خدمت ارائه می دهند . از جمله پروژه کسری خدمت دانشگاه ها می توان به پروژه های ارائه شده توسط دانشگاه های صنعتی مالک اشتر ، دانشگاه امام حسین (ع) ، دانشگاه امام علی و … اشاره کرد . پروژه های این دانشگاه ها زیر نظر بنیاد ملی نخبگان و سازمان نیرو های مسلح می باشد . پروژه هایی که توسط این دانشگاه ها به داوطلبان ارائه می شود در زمینه های مختلف و در راستای برطرف کردن نیاز های علمی کشور می باشد . 

برای آگاهی کامل از تمامی مراکز ارائه دهنده پروژه کسری خدمت دانشگاه ها و دیگر ارگان های کشور با مرکز مشاوره تلفنی آویژهتماس بگیرید . مشاوران ما در زمینه نظام وظیفه و مراحل دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه ها می توانند شما را یاری دهند .

بیشتر بخوانید : پروژه کسری خدمت دانشگاه صنعتی مالک اشتر

انواع پروژه کسری خدمت دانشگاه ها

در پروژه کسری خدمت دانشگاه ها یا سازمان های دیگر که پروژه کسری ارائه می دهند ، دو نوع کسری خدمت سربازی وجود دارد :

  1. چنانچه پروژه کسری خدمت دانشگاه ها یا دیگر مراکز در راستای طراحی ، ساخت یا پژوهش ویژه ای و از نظر نظامی دارای اهمیت ویژه ای باشد ،زمان کسری خدمت بیشتری را برای مشمول به همراه خواهد داشت . پروژه‌هایی که شامل کسری خدمت بیشتر می شوند ، اصولا بر شخص سخت گیری‌ ها و نظارت های بیشتری صورت می‌گیرد . به این صورت شخص می بایست هر چند وقت یک بار گزارش پیشرفت کار خود را به دانشگاه و استاد راهنمای خود تحویل دهد .
  2. در پروژه هایی با کسری خدمت کوتاه تر پس از انجام  پروژه توسط دانشجو ، جلسه دفاعی  با حضور یک داور برگزار می شود و متقاضی باید از پروژه علمی خود دفاع کند . متقاضیان می توانند دو یا چند پروژه سبک تر را پشت سر هم دریافت و تحویل دهند . در پایان شخص می بایست نتیجه تمام پروژه های کسری خدمت اخذ شده را برای ارزیابی میزان کسری خدمت سربازی به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارسال کند .

بیشتر بخوانید: مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت دانشگاه ها را دریافت کنند ؟

برای دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه ها ، فقط کافیست دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و یا مقاطع بالاتر تحصیلی باشید . یکی از قوانین پروژه کسری خدمت این است که شخص فقط نباید در دوران غیبت از سربازی باشد .  مشمولین پروژه کسری خدمت دانشگاه ها حتی می‌توانند در طول دوران تحصیل خود در دانشگاه و حتی پس از فارغ‌ التحصیلی تا زمان فرا رسیدن خدمت سربازی برای دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه ها اقدام کنند . افراد می توانند با استفاده از این فرصت به وجود آمده و با انجام پروژه تحقیقاتی مناسب با مدرک تحصیلی ، خدمت سربازی خود را کاهش دهند .

گاها دیده شده اشتباهات رایج در مراحل دریافت و یا تعریف موضوع پروژه شخص این فرصت ارزشمند را برای کاهش زمان سربازی خود از دست می دهد .

برای اطلاعات جامع وکامل در زمینه دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه ها می توانید با مشاوران حرفه ای ما در مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید .

برای مشاوره در زمینه مشاوره ریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه ها 

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...