مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه

 

معافیت سربازی,معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت,مشاوره معافیت سربازی,آویژه دانش,نظام وظیفه

برای مشاوره در زمینه مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

مشاوره معافیت کفالت : 

مشاوره معافیت کفالت می تواند در انواع کفالت های مختلف که از معافیت برخوردار می شوند راهنمایی های لازم را به اجرا برساند . برای اخذ معافیت کفالت شرایط و ضوابط خاصی مورد اجرا است که با مشاوره معافیت کفالت می توان به همه آنها دستیابی پیدا کرد . بهترین شیوه برای اخذ معافیت ها دانستن راهنمایی های لازم است . در این زمینه می توان از مشاورین مجرب و متخصص کمک گرفت . مشاورین می توانند بهترین رهنمودها و آسان ترین راهها را برای اخذ انواع معافیت ها پیش رو بگذارند . یکی از مجرب ترین مرکز مشاوره در این زمینه مرکز مشاوره آویژه دانش می باشد . انتخابی کاملا مناسب برای راهیابی و اخذ تمام معافیت ها است . در کل دو نوع معافیت وجود دارد : معافیت موقت و معافیت دائم . 

بیشتر بدانید : برای آگاهی بیشتر از معافیت کفالت می توانید اینجا کلیک کنید

مشاوره معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت نظام وظیفه,مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه,راهنمایی جامع اخذ معافیت کفالت
انواع معافیت کفالت : 

اخذ معافیت کفالت بستگی به شرایط و ضوابط آن دارد . معافیت کفالت انواع مختلفی دارد . برای اخذ هر یک از انواع معافیت های کفالت باید از شرایط و ضوابط آن نوع کفالت آگاهی کامل داشت . یکی از راههایی که می توان طول مدت دوره سربازی را کاهش داد و یا اینکه از رفتن به مدت 21 ماه به خدمت سربازی صرف نظر کرد، اخذ معافیت کفالت می باشد . برای مثال یکی از انواع معافیت کفالت این است که سن پدر باید بالای 70 سال تمام باشد . که این نوع معافیت کفالت خود از شرایط و ضوابطی برخوردار است .مشاوره معافیت کفالت بهترین راهکار برای اخذ رهنمودهای لازم در این زمینه است . همچنین مرکز مشاوره آویژه دانش با مشاورین مجرب می تواند کمک شگرفی در این زمینه به عمل آورد .

بیشتر بدانید : برای آگاهی بیشتر از معافیت کفالت می توانید اینجا کلیک کنید

شرایط احراز انواع معافیت سربازی :

احراز سه شرط ذیل برای کلیه متقاضیان معافیت کفالت الزامی است . مشمولانی که می خواهند برای اخذ معافیت کفالت اقدام نمایند باید شامل سه شرط ذکر شده زیر باشند . مشاوره معافیت کفالت در برگیرنده تمامی شرایط احراز برای انواع معافیت های کفالت است . می توان با کمک گرفتن از مشاوره معافیت کفالت که مرکز مشاوره آویژه دانش یکی از مجرب ترین مشاوران است، در این زمینه راهنمایی های جامع را اخذ نمود و از جزئیات شرایط اطلاع کافی پیدا کرد. تا بتوان در کوتاهترین زمان و با آسان ترین روش از معافیت کفالت مربوطه برخوردار شد .

مشاوره معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت نظام وظیفه,مشاوره معافیت کفالت سربازی,مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه,راهنمایی جامع اخذ معافیت کفالت

ذکر شرایط مربوطه :

  • فرد به سن مشمولیت رسیده باشد .
  • فرد فاقد غیبت باشد .
  • یگانه مراقب و نگهدارنده شخص مکفول باشد .
  • در صورتیکه شخص دارای برادر بالای 18 سال دیگری نیز باشد، فاقد شرایط معافیت است . مگر آنکه به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی آن برادر قادر به سرپرستی و مراقبت از شخص مکفول نباشد .

شرایط احراز کلی انواع معافیت کفایت :

معافیت کفالت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود . هر کدام از انواع آن شرایط، ضوابط، و تبصره های مربوط به خود را دارد . برای اقدام به اخذ هریک از انواع معافیت کفالت مربوطه باید از تمام شرایط و قوانین آن مطلع بود، تا به توان اقدام به اخذ آن نوع معافیت کفالت کرد . مشاوره معافیت کفالت بهترین راهکار برای اطلاع یافتن جامع از تمام قوانین منوط بر انواع معافیت کفالت می باشد . همچنین مرکز مشاوره آویژه دانش می تواند جامع ترین رهنمودها را برای اخذ معافیت کفالت ارائه دهد . 

ذکر شرایط احراز کلی مربوطه :

  • پدر بالاتر از 70 سال 
  • پدر کمتر از 70 سال و نیازمند به مراقبت
  • مادر فاقد همسر
  • خواهر فاقد پدر، همسر و فرزند پسر سالم
  • برادر بیش از 18 سال فاقد همسر
  • فرزند ذکور سالم بالای 18 سال فاقد شغل و فاقد پدر، که با نظر شورای پزشکی نیازمند مراقبت باشد
  • برادر کمتر از 18 سال تمام
  • پدربزرگ فاقد فرزند نیازمند مراقبت با تشخیص شورای پزشکی نظام وظیفه
  • مادربزرگ فاقد همسر و فرزند
  • فرزند صغیر
  • فوت حین خدمت پدر یا برادر
  • برادر حین خدمت

برای مشاوره در زمینه مشاوره معافیت کفالت
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

مدارک مورد نیاز برای اخذ معافیت کفالت : 

برای اینکه بتوان معافیت کفالت اخذ نمود باید مدارک مورد نیاز برای گرفتن آن را فراهم نمود تا بتوان اقدام به اخذ آن کرد . هریک ازانواع معافیت ها مدارک مختص به خود را دارند که برای اقدام آن باید فراهم شوند . مشمولین عزیز برای اینکه بدانند که کدام نوع ازانواع کفالت ها شامل آنها خواهد شد و چه شرایط و مدارکی را باید برای اخذ آن فراهم نمایند می توانند از مشاوره معافیت کفالتکمک بگیرند . مشاوره معافیت کفالت جامع ترین راهکار در این زمینه است . همچنین مرکز مشاوره آویژه دانش تیمی مجرب با مشاورین برجسته در این حیطه می باشد. می توان بهترین راهنمایی های لازم را با کمک آنها دریافت نمود . 

نکات قابل توجه معافیت کفالت :

معافیت ها نکات مربوطه خاصی را در بر می گیرند، با رعایت نکات بیان شده در زمینه نوع معافیت کفالت شامل شده، می توان خیلی آسان تر اقدام به اخذ آن کرد . برای مثال به چند مورد از نکات در ذیل اشاره خواهد شد . برای دریافت اطلاعات جامع می توانید از مشاوره معافیت کفالت در این زمینه کمک حاصل نمائید . همچنین مرکز مشاوره آویژه دانش با مجرب ترین مشاوران ارائه دهنده جامع ترین رهنمودها در زمینه معافیت کفالت می باشد . معافیت پزشکی دو نوع معافیت را دربرمی گیرد:  معافیت موقت ومعافیت دائم . معافیت کفالت مانند معافیت پزشکی دارای معافیت دائم و معافیت موقت است . شرایط ، مدارک، نوع و ضوابط آن کاملا متفاوت است . که با دانستن موارد ذکر شده می توان خیلی آسان و راحت و در کمترین زمان اقدام به آن کرد .

بیشتر بدانید : برای آگاهی بیشتر از معافیت پزشکی می توانید اینجا کلیک کنید 

نکات قابل توجه مربوطه : 

  • مشمولین در حین استفاده از معافیت تحصیلی می توانند تقاضای معافیت کفالت کنند .
  • مشمولانی که تقاضای معافیت کفالت نموده و حداکثر ظرف یک ماه برای رسیدگی مراجعه ننمایند، به عنوان انصراف تلقی می شوند و برای آنان برگه آماده به خدمت صادر می شود، و می بایست به خدمت اعزام گردند .
  • معافیت کفالت مادر فاقد همسر یا مطلقه به صورت موقت سی ماه بوده، و این سی ماه از تاریخ ثبت طلاق یا تاریخ فوت همسر محاسبه می شود . در پایان مدت فوق، در صورت دارا بودن شرایط، معافیت موقت به دائم تبدیل خواهد شد .

بیشتر بدانید : برای آگاهی بیشتر از معافیت موقت می توانید اینجا کلیک کنید 

روند رسیدگی به معافیت کفالت : 

در این زمینه نکات و ضوابط خواستی را باید انجام و رعابت کرد، که مشاوره معافیت کفالت می تواند نکات رسیدگی به این روند را به طور جامع ارائه دهد . همچنین مشاوره آویژه دانش ارائه دهنده جامع ترین راهنمایی ها در نظام وظیفه خدمت سربازی می باشد . 

برای مشاوره در زمینه مشاوره معافیت کفالت
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

  • خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه
    مشاوره معافیت پزشکی
    مشاوره خرید خدمت
    مشاوره معافیت کفالت
    مشاوره معافیت ایثارگری
    مشاوره معافیت تحصیلی
    مشاوره کسری خدمت
    مشاوره امریه
    مشاوره سرباز نخبگی (سرباز نخبه وظیفه)
    مشاوره اعزام به خدمت
    مشاوره غیبت و جریمه خدمت سربازی
    مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سربازی
    مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سربازی
    اخبار نظام وظیفه
  • مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...