تعداد پروژه کسری خدمت سربازی

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

تعداد پروژه کسری خدمت سربازی

 

برای مشاوره در زمینه تعداد پروژه کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

تعداد پروژه کسری خدمت که به هر داوطلب ارائه می شود

با توجه به این که یکی از دلنگرانی های مهم و حساس فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا گذراندن خدمت سربازی یا حداقل کاهش آن می باشد . به تازگی این امکان به وجود آمده است که داوطلبان با انجام و تکمیل طرح های پژوهشی قسمتی از خدمت سربازی خود را کاهش دهند .که با توجه به توان علمی هر شخص تعداد پروژه کسری خدمت که هر نفر می تواند دریافت کند متفاوت می باشد . با توجه به اهمیت موضوع برای این دسته از داوطلبان در این قسمت مطالب مفیدی را در حوزه دریافت پروژه کسری خدمت و تعداد پروژه کسری خدمت بیان می کنیم .

هدف از اعمال این طرح استفاده از تمام توان علمی دانشجویان ، و فرصتی برای آسان تر کردن و کم کردن زمان خدمت سربازی برای افرادی می باشد که طبق قوانین مجاز به استفاده از این فرصت و دریافت پروژه علمی تحقیقاتی می باشند . از دیگر اهداف این طرح می توان به پیشرفت و رسیدن به دستاورد های علمی پژوهشی اشاره کرد .

برای آشنایی با قوانین پروژه کسری خدمت اینجا کلیک کنید .

پروژه کسری خدمت سربازی

طبق قانون کشور ، کلیه پسرانی که به سن 18 سالگی تمام رسیده اند ، باید برای تعیین وضعیت خدمت سربازی خود اقدام کنند . افراد در صورتی که فاقد شرایط و قوانین معافیت خدمت سربازی باشند و مشمول به گذراندن خدمت سربازی باشند . باید در مهلت مقرر به یکی از دفاتر پلیس +10 در سرتاسر کشور مراجعه کنند . سپس در تاریخ تعیین شده به مراکز آموزشی مشخص شده ، مراجعه نمایند . پروژه کسری خدمت سربازی از مواردی است که می تواند به داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا داشته باشند کمک شایانی داشته باشد . با توجه به تعداد پروژه کسری خدمت انجام شده توسط شخص می تواند برای او کاهش زمان خدمت به همراه داشته باشد .

برای آن دسته از دانشجویانی که مشمول شرایط دریافت پروژه کسری خدمت می باشند و بنیاد ملی نخبگان نیز آن ها را تایید کرده است ، نحوه گذراندن خدمت سربازی آن ها به این صورت می باشد که یک یا چند پروژه علمی و تحقیقاتی از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت که زیر نظر نیرو های مسلح می باشد دریافت کرده و با توجه به کیفیت و تعداد پروژه کسری خدمت انجام شده از خدمت سربازی آن ها کاسته می شود .

برای آگاهی کامل از آخرین اخبار و شرایط پروژه کسری خدمت با مشاوران ما در تماس باشید .

میزان کسری خدمت با توجه به تعداد پروژه کسری خدمت

میزان زمانی که از خدمت سربازی کم می شود کاملا وابسته به کیفیت و تعداد پروژه کسری خدمت است که شخص دریافت کرده و تکمیل می کند . میزان زمان کاهش یافته از خدمت سربازی نیز با توجه به پروژه های تعریف شده در هر زمینه تحصیلی متفاوت است . برای مثال افرادی که پروژه هایی در زمینه ساخت و طراحی دریافت می کنند ، می توانند از کسری خدمت بیشتری برخوردار شوند . در پروژه هایی که کسری خدمت آن ها کم می باشد تنها یک جلسه دفاع چند دقیقه ای در همان سازمان ارائه دهنده پروژه نیاز دارد .ولی در پروژه های با کسری خدمت بیشتر بحث پیچیده تر و شرایط دفاع از پروژه سخت تر می باشد . میزان کسری خدمت به ازای هر پروژه از 2 تا 11 ماه متغیر است . ( بعضا با توجه به نوع پروژه بیشتر هم می تواند باشد ) .

تعداد پروژه کسری خدمت که هر شخص می تواند دریافت کند با توجه به قوانین پروژه کسری خدمت ، سابقه علمی شخص و توان شخص در پروژه های قبلی می باشد . مشمولین پروژه کسری خدمت برای استفاده از این فرصت و دریافت پروژه بیشتر  لازم است با تمامی قوانین پروژه کسری خدمت آشنایی داشته و طبق رشته تحصیلی سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت را بشناسند و سپس طبق دستور العمل های مشخص برای هر سازمان مدارک پروژه کسری خدمت خود را برای هر سازمان یا بنیاد ملی نخبگان ارسال کنند . در غیر اینصورت و یا تعریف پروژه ای نامناسب از فرصت دریافت تعداد پروژه کسری خدمت بیشتر محروم می شوند .

بیشتر بدانید : مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

شرایط دریافت تعداد پروژه کسری خدمت بیشتر چیست ؟

همانطور که گفتیم یکی از روش هایی که می توانیم کسری خدمت سربازی دریافت کنیم . انجام پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه می باشد . در این زمینه از جمله کارهایی که باید صورت بگیرد این است که ابتدا از شرایط پروژه کسری خدمت سربازی آگاهی کامل داشته باشیم . تا بتوانیم به راحتی طرح  کسری خدمت سربازی دریافت نماییم . یکی از شرایط اصلی برای دریافت پروژه کسری خدمت سربازی این است که مشمولین باید مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری داشته باشند . ( البته شرایط برای دانشجویان این مقاطع نیز وجود دارد ) . برای دریافت پروژه کسری خدمت سربازی باید به بنیاد ملی نخبگان مراجعه کرده تا بتوان پروژه علمی و تحقیقاتی در راستای فعالیت های آن سازمان دریافت کنید . سپس سازمان مربوطه با توجه به نیاز ها و رشته تحصیلی مشمولین دریافت پروژه کسری خدمت به آن ها پروژه های تحقیقاتی ارائه می دهد .

برای دریافت تعداد پروژه کسری خدمت بیشتر نیز کافی است از ضوابط و شرایط پروژه کسری خدمت سربازی آگاهی کامل داشته باشید . این امر به شما در تعریف و انجام پروژه نخست کمک می کند . و راه شما را برای دریافت تعداد پروژه کسری خدمت بیشتر آسان تر می کند .

برای اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت پروژه کسری خدمت اینجا کلیک کنید .

برای اطلاعات جامع در زمینه نظام وظیفه با مشاوران ما در مرکز مشاوره تلفنی آویژه تماس بگیرید . مشاوران ما شما را در آشنایی کامل با مراحل دریافت پروژه کسری خدمت یاری می دهند .

 تعداد پروژه کسری خدمت سربازی,خدمت سربازی,بنیاد نخبگان,نیرو های مسلح,کسری خدمت,مشاوره نظام وظیفه,شرایط دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

برای مشاوره در زمینه چگونگی دریافت و تعداد پروژه کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...