نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی

  

برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

چگونگی و نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی

نحوه دریافت معافیت ایثارگری برای افراد مشمول خدمتی که می خواهند از معافیت ایثارگری استفاده کنند . بسیار حائز اهمیت است و باید در این مورد بسیار بدانند . تا بتوانند از معافیت ایثارگری استفاده نمایند . اگر شما جزو کسانی هستید که به تازگی به خدمت مقدس سربازی اعزام شده اید . یا اینکه تازه دفترچه خود را برای اعزام خدمت ، پست کرده اید . یا اینکه تازه دارید به فکر اعزام به خدمت افتاده اید . به هر حال در هر کدام از این شرایط قرار دارید . حتما ابتدا به فکر دریافت معافیت خدمت سربازی افتاده اید . حتما می خواهید بدانید چطور از شرایط معافیت خدمت سربازی استفاده کنید .

برای دریافت معافیت خدمت سربازی راه های بسیار متنوعی وجود دارد . یکی از این راه ها ، دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی می باشد . برای استفاده از شرایط معافیت ایثارگران شما باید به این نکته توجه کنید . برای دریافت معافیت خدمت سربازیباید بدانید . نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی چگونه است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی می توانید . با مشاوران متخصص و مجرب مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

معافیت ایثارگری چیست و نحوه دریافت آن چگونه است ؟

برای استفاده استفاده از معافیت خدمت سربازی ، انواع معافیت ها وجود دارد . یکی از راه های معافیت سربازی ، معافیت ایثارگری می باشد . معافیت ایثارگری یعنی اینکه فر دارای شرایطی باشد . تا بتواند از معافیت ایثارگری خدمت سربازی استفاده نماید . معافیت ایثارگری شامل افرادی می شود . که معمولا والدین آن ها شامل میزان درصدی از جانبازی باشند . یا اینکه فرد مشمول خدمت سربازی فرزند شهدا و ایثارگران باشد . یا اینکه والدین فرد مشمول خدمت سربازی میزانی از جبهه را داشته باشند .

در استفاده از سابقه جبهه ، جانبازی و ایثارگری فرد مشمول می تواند . گاهی کسری خدمت سربازی دریافت نماید . یا اینکه گاهی می تواند ، معافیت خدمت سربازی دریافت نماید . برای آگاهی در زمینه نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی می توانید . همه روزه با مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی,مشاوره نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی,مشاوره نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی نظام وظیفه,نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی نظام وظیفه,معافیت ایثارگری خدمت سربازی,معافیت ایثارگری,

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط معافیت ایثارگران سربازی اینجا کلیک نمایید .

برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

انواع معافیت ایثارگری خدمت سربازی

در استفاده از معافیت سربازی ایثارگری ، انواع معافیت ها وجود دارد . که نحوه دریافت معافیت ایثارگری در هر کدام متفاوت می باشد . در اینجا برای شما عزیزان انواع معافیت ایثارگری خدمت سربازی را شرح می دهیم . تا با کسب اطلاعات در زمینه معافیت ایثارگری بتوانید . از شرایط معافیت ایثارگری خدمت سربازی اسنفاده نمایید . انواع معافیت ایثارگری برای شما در زیر شرح داده می شود .

  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فرزندان شهدا .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فرزندان جاویدالاثران .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فردی که برادر شهید دارد .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فردی که برادر جاویدالاثر دارد .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فردی که برادر آزاده دارد .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فردی که برادر جانباز دارد .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فردی که 10 درصد یا بیشتر جانبازی دارد .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای فرزند خواندگان قانونی افراد جانباز .
  •  معافیت ایثارگری خدمت سربازی برای افرادی که با شرایط خاص ازدواج می کنند . مثلا کسانی که با بانوان جانباز 25 درصد و درصد بیشتر ازدواج می کنند .

نکته ای که باید در این زمینه مورد توجه قرار دهید . این است که افرادی که به عنوان برادر شهید ، جانباز یا آزاده هستند . در صورتی می توانند از این امتیاز برای معافیت ایثارگری استفاده نمایند . که اصولا فرزند پسر نداشته باشند . تا برادر فرد مشمول بتواند از این امتیاز برای معافیت ایثارگری استفاده نماید . همچنین برای اطلاع در زمینه نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی می توانید . با مشاوران مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید .

نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی

افرادی که مشمول خدمت سربازی نظام وظیفه شده اند . این افراد اگر می خواهند از معافیت ایثارگری خدمت سربازی استفاده نمایند . باید افراد از نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی اطلاع داشته باشند . در اینجا نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی را برای شما شرح می دهیم .

باید ابتدا اطلاعات خود در سامانه مورد نظر نظام وظیفه ثبت نمایند . یکی از شرایط استفاده از معافیت ایثارگری این است . که پدر افراد مشمول خدمت ، 30 ماه سابقه حضور در جبهه داشته باشند . این افراد در صورت داشتن این شرایط از خدمت سربازی معاف می شوند . همچنین افرادی که پدرشان ، 25 درصد جانبازی یا بیشتر دارند نیز می توانند از معافیت ایثارگری خدمت سربازی استفاده کنند . این افراد با استفاده از جانبازی پدرشان می توانند از سربازی معاف شوند . نکته ای که باید توجه کنید این است که افرادی که کمتر از این مقدار سابقه دارند . سابقه ایثارگری و جانبازی یا جهه هم می توانند از امتیازات برخوردار شوند . از جمله اینکه می توانندکسری خدمت سربازی دریافت نمایند .

اما باید بدانید که همه موارد را می توانید در صورتی استفاده کنید . که شما عزیزان از نحوه دریافت معافیت ایثارگری سربازی اطلاعات داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی می توانید . با مشاوران متخصص و مجرب مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های :

برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...