مشاوره معافیت سربازی نظام وظیفه

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

مشاوره معافیت سربازی نظام وظیفه

برای مشاوره در زمینه مشاوره معافیت سربازی نظام وظیفه

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

مشاوره معافیت سربازی :

مشاوره معافیت سربازی راهنمایی است برای دانستن اطلاعاتی در زمینه معافیت از سربازی، که می تواند مفید و موثر واقع شود . در ایران در شرایط خاصی مشمولین می توانند از سربازی معاف شوند و معافیت سربازی اخذ نمایند . افرادی که دارای مصدومیت یا نارسایی های بدنی یا برخی شرایط اجتماعی هستند از خدمت معاف می باشند و می توانند معافیت سربازیبگیرند . بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولان می توانند با ارائه سابقه شخصی از آزادگی، ایثارگری، و جانبازی والدین از خدمت سربازی به صورت قطعی معاف شوند . مشاوره معافیت سربازی راهکاری مناسب برای راهنمایی های لازم است . مرکز مشاوره آویژه دانش مناسب ترین انتخاب در این زمینه است . مشاوره معافیت سربازی در تمام موارد می تواند راهنمای مفیدی واقع شود . 

بیشتر بدانید : برای آگاهی در زمینه معافیت سربازی می توانید اینجا کلیک کنید . 

مشاوره معافیت سربازیمشاوره معافیت سربازی نظام وظیفه,بهترین راهکار مشاوره معافیت سربازی,راهنمایی های لازم معافیت سربازی

معافیت فرزندان اولیای معلول از سربازی :

بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی اگر یکی از فرزندان اولیائی که خود ناتوان و معلول بوده ( هر دو یا یکی از آنها معلول باشد ) و یا حداقل دو نفر از فرزندان آنها ناتوان و معلول باشد از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می شود . همسرانی که زن ناتوان و معلول خود را سرپرستی می کنند، مادامی که سرپرستی همسر ناتوان و معلول را بر عهده داشته باشند، از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می شوند . مشاوره معافیت سربازی می تواند قوانین و مقررات وضع شده در این زمینه را ارائه دهد . مشاوران مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش انتخاب مناسبی برای بهترین رهنمودها می باشد . بهترین راهکار برای پی بردن به معافیت های سربازی، مشاوره گرفتن در این زمینه است . زیرا با وجود مشاورین مجرب اخذ معافیت ها به سهولت امکان پذیر خواهند شد . 

معافیت مشمولان مددجو با حمایت کمیته امداد از سربازی :

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد جزئیات مربوط به معافیت مشمولان مددجو را تبیین کرد . خانواده های تحت پوشش که در آنها مادر سرپرست خانوار است ( مادر مطلقه است و یا پدر فوت شده است ) . اگر سه سال از طلاق و دو سال از تحت حمایت بودن مادر گذشته باشد، کمیته برای معافیت کفالت مادر مشمول، اقدام می کند . در معافیت کفالت مادری هر مادر می تواند یک فرزند پسر خود را معاف کند . اگر تعداد فرزندان ذکر شده بیش از یک نفر باشد،این معافیت فقط به یکی از آنها تعلق می گیرد . که مادر در انتخاب اینکه کدام یک از فرزندان معافیت دریافت کند، مجاز است . قانونی که در حوزه امور کمیته امداد وجود دارد مربوط به معافیت خانواده های تحت پوششی است که دارای یک فرزند پسر و سه فرزند دختر هستند . 

بیشتر بدانید : برای آگاهی از معافیت کفالت مادری می توانید اینجا کلیک کنید . 

مشاوره معافیت سربازی,مشاوره معافیت سربازی نظام وظیفه,بهترین راهکار مشاوره معافیت سربازی,راهنمایی های لازم برای معافیت سربازی
قهرمانان مشمول قانون معافیت سربازی :

قهرمانان مشمول قانون معافیت سربازی با سپری شدن روند اداری و قانونی معاف خواهند شد . با انجام فرآیند قانونی مدال آورانی که مشمول قانون معافیت از سربازی می شوند از جمله نفرات اول تا سوم بازی های المپیک، نفرات اول جام جهانی همچنین نفرات اول بازی های آسیایی که تحت پوشش کمیته ملی المپیک هستند . با انجام فرآیند اداری و قانونی معاف می شوند . اکنون نیز مدال آوران مشمول قانون معافیت سربازی مشکلی نخواهند داشت . ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص فرآیند معافیت مدال آوران گفت: فدراسیون ها مستندات مربوط به مدال آوران را به وزارت ورزش و جوانان ارسال می کنند . تائید این مدارک از سوی وزارت ورزش و جوانان است . مرحله بعدی ارائه مستندات به تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح است . 

برای مشاوره در زمینه مشاوره معافیت سربازی
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

چگونگی ادامه تحصیل افراد مشمول :

اگر این افراد دانش آموز باشند مطابق قانون می توانند تا سن 24 سالگی ادامه تحصیل بدهند . ولی اگر در این مدت موفق به فارغ التحصیلی نشده و یا در بین تحصیل وقفه ای به وجود بیاید فرد فوق مشمول بوده و باید به سربازی برود . افراد دانشجو در مقطع فوق دیپلم مجاز هستند سه سال تحصیل کنند . این مدت برای کارشناسی پیوسته حداکثر شش سال، برای کارشناسی ناپیوسته حداکثر سه سال، برای کارشناسی ارشد و دکتری حداکثر هشت سال است . طی این مدت فرد می تواند با استفاده از معافیت موقتبه تحصیل ادامه دهد و بعد از فارغ التحصیل شدن به خدمت برود . مشاوره معافیت سربازی راهنمایی های لازم در این زمینه را به عمل خواهد آورد . با تماس با مرکز مشاوره آویژه دانش از راهنمایی های لازم برخوردار شوید . 

بیشتر بدانید : برای آگاهی در زمینه معافیت موقت می توانید اینجا کلیک کنید . 

معافیت های افراد بیمار : 

گاهی فرد مشمول به دلیل بیماری امکان خدمت را ندارد . در این خصوص وی با مراجعه به سازمان وظیفه عمومی معافیت موقت پزشکی تا حداکثر یکسال دریافت می کند . در پایان سال به وضع فرد رسیدگی می شود و اگر بیماری همچنان ادامه داشته باشد حداکثر یکسال تمدید می شود و در پایان سال دوم به وی معافیت دائم داده می شود . افرادی هم هستند که از سلامت کامل برخوردار نبوده ولی بیماری آنها در حد معافیت نیست . این افراد می توانند مراجعه کرده و چنانچه بیماری آنها تائید شود به عنوان معاف از رزم شناخته می شوند . در کارهای خدمات رزمی و یا پشتیبانی خدمات رزمی به کار گرفته می شوند . مشاوره معافیت سربازی می تواند عملکردهای لازم در این زمینه را به افراد ارائه دهد . مشاوران مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش گزینش انتخابی برتر برای ارائه خدمات در این زمینه می باشند .

بیشتر بدانید : برای آگاهی در زمینه معافیت موقت پزشکی می توانید اینجا کلیک کنید . 

مشاوره معافیت سربازی,مشاوره معافیت سربازی نظام وظیفه,بهترین راهکار برای مشاوره معافیت سربازی,راهنمایی جهت اخذ معافیت سربازی

معافیت های تعهد به خدمت :

بعضی از افراد مشمول به جای خدمت دوره ضرورت متعهد به خدمت در بعضی از مراکز دولتی می شوند . این مراکز عبارتند از :

  • تربیت معلم با پنج سال تعهد خدمت
  • اموزش و پرورش تعهد به خدمت دو برابر تحصیل
  • قویه قضائیه با ده سال تعهد خدمت
  • سارمان هواپیمایی با دوازده سال تعهد خدمت
  • سازمان کشتیرانی با ده سال تعهد خدمت
  • وزارت بهداشت با پنج سال تعهد خدمت
  • استخدام در نیروهای مسلح . این افراد برابر سهمیه سازمان های ذکر شده گزینش و جذب می شوند . جهت صدور کارت معافیت به سازمان وظیفه عمومی معرفی می شوند . مشاوره معافیت سربازی  میتواند تمام مراکز دولتی تحت پوشش را ارائه دهد . مرکز مشاوره آویژه دانش راهنمایی های لازم را در این زمینه به انجام می رساند .

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

  • مشاوره معافیت پزشکی
  • مشاوره خرید خدمت
  • مشاوره معافیت کفالت
  • مشاوره معافیت ایثارگری
  • مشاوره معافیت تحصیلی
  • مشاوره کسری خدمت
  • مشاوره امریه
  • مشاوره سرباز نخبگی (سرباز نخبه وظیفه)
  • مشاوره اعزام به خدمت
  • مشاوره غیبت و جریمه خدمت سربازی
  • مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سربازی
  • مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سربازی
  • اخبار نظام وظیفه
  • مشاوره معافیت سربازی نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...