نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی 97

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی97 

برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی 97

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

آشنایی با نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی 

آیا به دنبال کسری خدمت سربازی هستید ؟ آیا می دانید یکی از راه های گرفتن کسری خدمت سربازی اخذ پروژه کسری خدمت سربازی است ؟ آیا با نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی آشنا هستید ؟ آیا از لیست ارگان ها و سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت اطلاع دارید ؟ آیا قوانین دریافت پروژه کسری خدمت را می دانید ؟ در ادامه در مورد نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی بیشتر توضیح خواهیم داد . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

نحوه دریافت پروزه کسری خدمت سربازی,مشاوره نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی,مشاوره پروژه کسری خدمت سربازی,نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه,مشاوره نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه,

چگونه کسری خدمت سربازی دریافت کنیم ؟

افراد مشمول سربازی به محض اینکه وارد سربازی می شوند . یا حتی قبل از ورود به سربازی به فکر فرار از خدمت هستند . دنبال راه هایی برای گرفتن کسری خدمت سربازی هستند ؟ شاید شما هم از ان دسته افرادی باشید که به فکر اخذ کسری خدمت سربازی باشید . روش ها و راه های بسیاری برای گرفتن کسری خدمت سربازی وجود دارد . یکی از راه های گرفتن کسری خدمت سربازی ، دریافت پروژه کسری خدمت سربازی می باشد . هر کاری که انجام می دهیم ، شرایط و نحوه ای برای انجام آن کار وجود دارد . بنابراین برای دریافت پروژه کسری خدمت سربازی هم شما باید توجه داشته باشید . نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی چگونه است . تا بتوانید کسری خدمت سربازی دریافت نمایید . برای این کار فقط کافی است با مشاوران متخصص و مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های نظام وظیفه :

برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

کسری خدمت سربازی با استفاده از دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

کسری خدمت یکی از دغدغه های اصلی هر فرد مشمول خدمت سربازی است . افرادی که به خدمت اعزام می شوند به دنبال راه هایی برای گرفتن کسری خدمت هستند . برای گرفتن کسری خدمت همانطور که گفتیم راه های بسیاری وجود دارد . یکی از راه ها استفاده از پروژه کسری خدمت سربازی است . برای دریافت پروژه کسری خدمت شما باید یکسری شرایط را دارا باشید . تا بتوانید از این امتیاز برای گرفتن کسری خدمت سربازی استفاده نمایید . شما می توانید طبق شهری که در آن مشغول خدمت هستید . طبق شرایطی که دارید از این امتیاز برای گرفتن کسری خدمت می توانید ، استفاده کنید . برای اطلاعات بیشتر و انتخاب ساده ترین راه دریافت پروژه کسری خدمت می توانید . با مشاوران متخصص مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما اطلاعات به روز شده ای در اختیار شما قرار می دهند . تا در کوتاه ترین زمان ، کسری خدمت دریافت نمایید .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط پروژه کسری خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید .

نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی چگونه است ؟

همانطور که می دانید از طرق مختلفی می توان کسری خدمت سربازی دریافت نمود . کسری خدمت از طریق معافیت تحصیلی ،معافیت کفالت ، معافیت ایثارگری و … . اما یکی از موارد اخذ کسری خدمت سربازی ، دریافت پروژه کسری خدمت سربازی است . برای استفاده از این کسری خدمت ابتدا باید شرایط پروژه کسری خدمت را بدانید . در قدم اول باید از  نحوه دریافت پروژه کسری خدمت آگاه باشید . شما می توانید از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری خود نیز در این مورد استفاده نمایید . اما هر کدام از این موارد اصول و قواعدی دارد که مشاوران ما می توانند در این زمینه راهنمای خوبی برای شما باشند . وقتی انسان ابتدا شرایط و نحوه انجام و پیشبرد کار را بداند بهتر و زودتر به نتیجه می رسد . در این قسمت هم اگر شما با نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی آشنا باشید . زودتر اقدامات لازم را انجام می دهید .

برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

توضیح مراحل مختلف نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی ، اینگونه است که ابتدا باید شروط آن را دارا باشید . یکی از شرایط نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی ، این است که باید شما مدرک تحصیلی مطابق مقررات آن را دارا باشید . مطابق مقررات سازمان نظام وظیفه شما باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا دکتری باشید . تا بتوانید از پروژه کسری خدمت سربازی استفاده نمایید . شما باید به بنیاد ملی نخبگان کشور مراجعه کنید . موضوعی که انتخاب می کنید باید مطابق با موضوعات و مسائل کشوری نظام وظیفه مرتبط باشد . همچنین باید این موضوع توسط آن ها تایید شود . سپس مراحل بعدی رو هم به شما اعلام می کنند . در این زمینه مراحل مختلفی وجود دارد . که کارشناسان مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش می توانند به شما مشاوره دهند .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط معافیت ایثارگران سربازی اینجا کلیک نمایید .

مراحل گام به گام برای نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

برای آشنایی شما عزیزان با نحوه دریافت پرژه کسری خدمت سربازی ، ما مراحل را به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم .

برای دریافت پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه باید مراحل زیر به صورت گام به گام اجرا شود :

  1. ابتدا شما عزیزان باید به بنیاد ملی نخبگان که مورد پذیرش نیروهای مسلح هستند ، مراجعه نمایید . در این مرحله شما باید یکسری مدارک و مواردی که مورد نیاز است را تهیه نمایید . برای گرفتن مدارک مورد نیاز می توانید با مرکز مشاوره آویژه دانشتماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند . سپس سازمان ملی نخبگان برای شما موضوع تعیین کرده و شما طبق موضوع تعیین شده باید کار را شروع کنید . البته در این قسمت با بنیاد ملی نخبگان برای میزان کسری و موضوع باید به یه توافق قطعی برسید .
  2. در مرحله بعدی باید شما می توانید به یک سازمان مرتبط با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایید . این سازمان ها شما را به بنیاد ملی نخبگان که مورد تایید ، نیروهای مسلح می باشد ، معرفی می نمایند . سپس شما بر سر موضوع و میزان کسری خدمت با بنیاد ملی نخبگان و نیروهای مسلح به توافقی می رسید . بعد از آن طبق موضوع تعیین شده شروع به انجام پروژه کسری خدمت می نمایید .

در مورد مراحل و نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی اگر دچار مشکلی هستید . یا اینکه سوالی برایتان پیش آمده می توانید از مشاوران مجرب مرکز آویژه دانش راهنمایی بگیرید . مشاوران ما مراحل و نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی را به شما ارائه می دهند .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید .

نکاتی که باید در مورد نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی بدانید

  • در گذشته فقط  افراد مشمول خدمتی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس ) بودند . می‌توانستند پروژه کسری خدمت سربازی دریافت کنند . اما این طرح در برخی از سازمان ها و ارگان ها تغییر کرده است . شامل افراد مشمول خدمتی که مدرک تحصیلی کارشناسی ( لیسانس ) دارند ، نیز شده است .
  • افراد علاقه مند به حوزه پژوهش می توانند از این طرح برای اخذ کسری خدمت سربازی استفاده نمایند.
  • سازمان یا بنیاد ملی نخبگان حتما باید این پروژه ها را تایید نمایند .
  • افرادی که پروژه کسری خدمت می خواهند . باید از یگان و سازمانی نیروی انتظامی که در آن خدمت می کنند . پروژه کسری خدمت سربازی خود را دریافت نمایند .
  • در پروژه های کسری خدمت بیشتر از 6 ماه ، پروژه سنگین و سخت می باشد .
  • در پروژه های کسری خدمت بیشتر از 6 ماه ، هم گزارش 3 ماه وجود دارد . هم پس از اتمام کار جلسه دفاع دارند . این جلسه دفاع با حضور استاد راهنما و داوران در بنیاد ملی نخبگان و نیروهای مسلح تشکیل می گردد .

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...