شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی 97

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی 97

برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی 97

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید :

 

شرایط معافیت پزشکی  خدمت سربازی

آیا به دنبال معافیت پزشکی هستید؟ آیا تمایل دارید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی مطلع  و آگاه شوید ؟ آیا از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی آگاه نیستید ؟ آیا به دنبال معافیت سربازی از طریق معافیت پزشکی هستید ؟ آیا به دنبال راهی برای فرار از خدمت سربازی نظام وظیفه هستید ؟ آیا می خواهید از خدمت سربازی ، معافیت پزشکی بگیرید ؟ آیا از مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی اطلاعی دارید ؟ در ادامه ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفید و مختصری در این باره در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . مشاوران متخصص مرکز آویژه دانش در این زمینه می توانند راهنمایان خوبی برای شما باشند .

شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی,مشاوره شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی,شرایط معافیت خدمت سربازی نظام وظیفه,شرایط معافیت پزشکی,معافیت پزشکی خدمت سربازی,

برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:

شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی چگونه است ؟

جوانان و مردان ایرانی به محض اینکه به سن قانونی سربازی می رسند . گاهی حتی از قبل از اینکه به این سن برسند . به دنبال راه هایی برای معافیت از سربازی هستند . از جمله راه هایی که برای فرار از سربازی وجود دارد . استفاده از معافیت پزشکی است . برخی از افراد مشمول خدمت سربازی می توانند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده کنند . برای استفاده از این قانون و معاف شدن در این زمینه باید ابتدا آگاهی و آشنایی با شرایط آن داشته باشید . تا بتوانید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده کنید . بعد از آنکه از شرایط آن آشنا شدید باید از مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی هم اطلاع پیدا کنید . تا بتوانید با استفاده ازمدارک مورد نیاز و فراهم آوردن شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی از این موقعیت استفاده کنید . تا شما عزیزان بتوانید از خدمت سربازی معاف شوید .

بیشتر بخوانید : در صورتی که در خصوص شرایط خدمت سربازی ٬ انواع معافیت سربازی و … سوالاتی دارید ٬ همه روزه می توانید با مشاوران مجرب ما در این خصوص تماس حاصل فرمایید .

انواع شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی

در استفاده از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی باید توجه داشت . شرایط افراد و همچنین شرایطی که سازمان نظام وظیفه مشخص می کند ، متفاوت می باشد . افراد در زمینه استفاده از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی نظام وظیفه در چند دسته متفاوت قرار می گیرند . در متن زیر افراد که در رده های مختلف از نظر جسمانی ، روحی و روانی  قرار دارند ، آورده شده است .

  1. دسته اول افرادی هستند که از نظر جسمانی و همچنین روحی و روانی سالم و عادی هستند . می توانند در شرایط عادی و معمولی به خدمت سربازی بروند .
  2. دسته دوم افرادی هستند که کاملا سالم نیستند که مانند دسته اول بتوانند به خدمت سربازی بروند . البته این افراد هم می توانند به خدمت سربازی اعزام شوند . اما بنا به یکسری دلایل از جمله نقص عضو و یا داشتن بیماری نمی توانند به صورت افراد معمولی خدمت کنند . یعنی این افراد یکسری از اعمالی که سربازان باید انجام دهند را نمی توانند انجام دهند . این افراد می توانند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده کنند . البته به صورت کامل معاف نمی شوند و تنها معاف از رزمشامل آن ها می شود .
  3. دسته سوم شامل افرادی می شود که بنا به داشتن نقص و یا عدم رشد جسمانی در حال حاضر قادر به انجام خدمت سربازی نیستند .
  4. دسته چهارم هم افرادی هستند که شدیدا دچار بیماری هستند و یا نقص عضو جدی دارند . بنابراین به طور دائم و همیشگی قادر به انجام دوره خدمت سربازی نیستند .

برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:

بیشتر بخوانید : برای آگاهی ازمشاوره معافیت پزشکیخدمت سربازی اینجا کلیک نمایید .

لیست بیماری هایی که می توانید از طریق آن ها معافیت پزشکی سربازی دریافت نمایید :

اختلال رفتار ، عدم تعادل روحی ، روانی و عصبی بود در معافیت سربازی

گاهی اوقات افراد نمونه رفتارهایی دارند که باعث معافیت سربازی می شود . برخی رفتارهای تند و عصبی گونه ای دارند . این رفتارها اگر مخالف قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی باشد . باعث می شود شما معافیت از خدمت سربازی بگیرید . البته این رفتار ها و خصوصیات اخلاقی دارای شرایط ویژه ای هستند . بنابراین هر اخلاق و رفتاری باعث معافیت از خدمت سربازی نمی شوند . کژخویی ها و بدرفتاری ها ، اختلالات جنسی و انحرافات اخلاقی که با شئونات و قوانین نظام وظیفه مغایرت دارد . گاهی موجب معافیت پزشکی می شوند . این رفتارها از نظر پزشکی بیماری و اختلال محسوب می شوند . بنابراین اگر کسی این خصوصیات و اخلاقیات را دارد . می تواند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید بامشاوران مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

برخی بیماری ها و شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی که از قبل مشخص نشده اند :

همه موارد و همه شرایط در قوانین و ضوابط معافیت پزشکی سربازی تعیین نشده اند. همیشه دنیا و آدمیان در حال تغییر و تحول هستند و هیچ چیز ثابتی در دنیا وجود ندارد . بنابراین شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی نیز کامل شده نیست . گاهی شرایط و مواردی جدید وجود دارند که در این قوانین و شرایط قبلی ثبت نشده اند . می توان گفت کلیه بیماری ها و ناتوانی هایی که افراد دچار آن هستند . ولو اینکه این بیماری ها در آیین نامه های از قبل طراحی شده هم نیامده باشند . باعث می شود فرد بتواند ازشرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده کند . تا معافیت پزشکی سربازی دریافت نماید . البته تشخیص این بیماری ها برعهده شورای پزشکی مدیریت سازمان وظیفه عمومی و یا شورای عالی پزشکی نظام وظیفه می باشد . سازمان ناجا هم باید این موارد را تایید کنند تا شما بتوانید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده کنید .

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...