پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح

برای مشاوره در زمینه پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

راهنمای دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح

در این قسمت به مطالبی پیرامون مشاوره و راهنمای دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح برای افرادی که طبق قوانین پروژه کسری خدمت واجد شرایط می باشند می پردازیم . مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی را بررسی کرده و مدارک پروژه کسری خدمت لازم را نام می بریم . در انتها نحوه دریافت پروژه کسری خدمت و تعداد پروژه کسری خدمت که هر فرد می تواند اخذ کند را بررسی می کنیم .

بیشتر بخوانید : مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

بیشتر بخوانید : سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

اعزام به خدمت سربازی : ویژه نخبگان دانشگاهی کشور 

طبق قوانین نظام وظیفه کشوری برای آن دسته از استعداد های برتر و نخبگان دانشگاهی که شرایطشان در قوانین ذکر شده است و بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح نیز آن ها را تایید کرده است نحوه گذراندن خدمت سربازی به این گونه است که آنان می‌بایست ، یک یا بیشتر پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان که در موضوعات مختلف تعریف می شود را تحویل گرفته و با گذراندن فقط یک دوره آموزشی کارت پایان خدمت دریافت کنند .

ارائه پروژه در موضوعات لشکری و کشوری دارای شرایط ویژه و خاصی است که یکی از آنها این است که پروژه هایی تعریف شوند که حداقل یک سال مراحل تحقیقاتی وعملیاتی این پروژه طول بکشد . آن دسته از افرادی که عضو بنیاد نخبگان بوده و جز استعدادهای برتر شناخته می شوند باید در بنیاد ملی نخبگان حضور پیدا کرده و در آنجا به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح معرفی می‌شوند که پس از آن با توجه به نیاز سازمان ها و ارگان های زیر نظر نیرو های مسلح برای انجام پروژه‌های کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان به نهادهای مختلف معرفی می‌شوند .

پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان,مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت,سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت,قوانین پروژه کسری خدمت,مشمولین پروژه کسری خدمت

بیشتر بخوانید :  مشاوره اعزام به خدمت نخبگان

شرایط دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان برای مشمولان نخبه و غیر نخبه

در بحث مشمولانی که در بنیاد ملی نخبگان عضو  نمی باشند ، مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر وجود دارد . برای فارغ التحصیلان و دانشجویان کارشناسی ارشد و یا ذکترا  این فرصت وجود دارد که در برابر انجام یک یا چند پروژه علمی تحقیقاتی برای سازمان های نظامی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح از کسری خدمت استفاده کرده و زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند .

افرادی که عضو بنیاد می باشند چنین شرطی وجود ندارد و مشمولین دارای مدرک کارشناسی نیز در صورتی که امکان ارائه پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان را داشته باشند می توانند از این فرصت ویژه و ارزشمند استفاده کنند .

بیشتر بخوانید : شرایط پروژه کسری خدمت سربازی

نحوه دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان 

برای دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان باید مسیر های زیر را طی کرد :

  • مراجعه مستقیم به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و تحویل مدارک پروژه کسری خدمت سربازی لازم و رزومه شخصی جهت تشکیل پرونده .
  • مراجعه مستقیم  به یک سازمان نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح که پروژه کسری خدمت سربازی ارائه می دهند و توافق بر سر انجام یک پروژه برای آن سازمان و گرفتن کسری خدمت سربازی .در این صورت سازمان مربوطه برای بنیاد نخبگان نامه ارسال کرده و برای فرد پرونده تشکیل می دهد .

    بیشتر بخوانید :  نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

جهت آگاهی کامل از قوانین پروژه کسری خدمت و مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان با مشاوران ما در مرکز مشاوره تخصصی آویژه تماس بگیرید .

میزان کسری خدمت در ازای انجام هر پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان

پروژه های کسری خدمت سربازی بر دو نوع است . اگر پروژه در زمینه ساخت یا طراحی یا موضوع ویژه ای باشد کسری خدمت بیشتری به همراه دارد . اگر پروژه تعریف شده توسط سازمان ساده تر و وقت گیر نباشد مدت کسری کمتری را برای مشمولین پروژه کسری خدمت به همراه دارد . طبق قوانین پروژه کسری خدمت سربازی ، تعداد پروژه کسری خدمت سربازی با توجه به توانایی های فرد و  نحوه عملکرد شخص بر انجام پروژه اول مشخص می شود .

بیشتر بخوانید :  آخرین تغییرات پروژه کسری خدمت سربازی

از چه سازمان هایی می توان پروژه کسری خدمت دریافت کرد ؟

مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی برای دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان می توانند با مراجعه به یکی از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت نسبت به تکمیل فرم دریافت پروژه به ازای کسری خدمت سربازی اقدام کنند . این سازمان ها زیر نظر نیرو های مسلح بوده و با توجه به نیاز ارگان و حیطه کاری خود برای داوطلبان پروژه کسری خدمت تعریف می کند . افراد با تحویل و انجام پروژه های کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان از این فرصت برای کسری خدمت سربازی بهره می برند .

سازمان ها هر ساله پروژه های زیادی در زمینه های مختلف تعریف می کنند که بعضی افراد به علت نداشتن آگاهی در این زمینه و ناقص بودن مدارک پروژه کسری خدمت این فرصت را از دست می دهند . به نظر می رسد مشاوره در این زمینه می تواند برای مشمولین سودمند واقع شود .به همین منظور برای مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان و آشنایی با قوانین پروژه کسری خدمت سربازی با مشاوران ما در مرکز آویژه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید .

بیشتر بخوانید :  سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی

برای مشاوره در زمینه دریافت پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...