مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های فک و دهان و دندان

نوشته شده توسط:فهیمه دریان | ۰ دیدگاه

مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های فک و دهان و دندان

 

معافیت پزشکی,فک و دهان و دندان, معافیت بیماری فک دهان و دندان, معافیت فک, معافیت دهان و دندان, معافیت دندان, مشاوره نظام وظیفه, مشاوره معافیت سربازی

برای مشاوره در زمینه مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های فک و دهان و دندان

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 
 

مشاوره معافیت پزشکی بیماری های فک و دهان و دندان. آبا از قوانین و مفاد احراز معافیت پزشکی برای بیماری های گوش حلق و بینی اطلاع دارید؟ آیا از جزئیات روند اقدام برای معافیت پزشکی از طریق بیماری های گوش حلق و بینی اطلاع دارید؟ ما را با مطلب زیر همراهی کنید تا پاسخ سولاتتان را بیابید.

فک و دهان و دندان انسان به صورت اکتسابی و یا مادرزادی ممکن است به بیماری‌های مختلف فک و دهان و دندان همچون موارد زیر دچار شود:

ناهنجاریهای استخوانی فك و صورت كه موجب اختلال شدید در عمل جویدن یا تكلّم وهمراه با سوء تغذیه باشد،آنكیلوز مفصل تامپور و ماندیبولر یك طرفه و دو طرفه،هر نوع بیماری عروق كرونر در هر درجه و حالتی كه باشد،كام شكاف دار یا لب شكری عمل نشده و یا عمل شده،هر نوع بیماری مزمن پریكارد ، آندوكارد ، میوكارد اعم از التهابی ، تومورال ، مادرزادی و اكتسابی، استئومیلیتهای استخوانهای فك كه بعداز درمان منجر به ناهنجاری مشهود استخوانهای فك و صورت شوند، ناهنجاریهای زبان مانند آنكیلوگلوسی ، آتروفی و هیپرتروفی زبان، شكاف برداشتن و یا دو قطعه شدن زبان كه موجب اختلال شدید در جویدن و تكلم ویا بلع شود،

كلیه تومورهای فك و دهان، ناهنجاری های اسكلتی واستخوانی وعضلانی فك و صورت مثل اسپاسم همی فاشیال و میكروزومی و ،،، سایر بیماری ها، اختلالات هدایتی دهلیزی بطنی، وجود یا سابقه بیماری تب روماتیسمی حاد به شرط عوارض قلبی، وازوواگال با سابقه سنکوپهای مکرر، که از سلامتی کامل در خصوص هر یک از بیماریهای فوق برخوردار نباشند (بیماری آنان در حد معافیت دائم باشد) لیکن قادر به طبابت در نیروهای مسلح باشند، سایر بیماری ها، فک و دهان و دندان.

چرا مشاوره معافیت پزشکی بیماری های فک و دهان و دندان؟

طبق بررسی هایی که گروه تحقیقات میدانی مشاوره تلفنی و حضوری آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه و مشاوره معافیت پزشکی انجام داده است،اکثر مشمولان خدمت سربازی در مورد بیماری های خود به خصوص بیماری های قلب و عروق نامطلع هستند. این موضوع از انجایی که این عدم اطلاع مشمول از بیماری های قلب و عروق در خود منجر به صدمات اجتناب ناپذیری میشود، مهم تلقی میشود. مشاوران مشاوره تلفنی و حضوری آویژه دانش بر این عقیده اند که اطلاع مشمولان از بیماری های فک و دهان و دندان و همچنین علائم بیماری های فک و دهان و دندان می تواند جلو بخش عظیمی از حوادث پیش رو را بگیرد.

مشاوره تلفنی و حضوری آویژه دانش برخود واجب میداند که به هم وطنان عزیزنمان در مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان ایران مشاوره تلفنی حرفه ای ارائه دهد. برای این منظور مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش با ارائه خدماتمشاوره تلفنی و حضوری به مشمولان سربازی و خانواده های آن ها گامی بزرگ در بهبهود کیفیت زندگی مردم عزیز کشورمان برداشته است.

مشاوره معافیت پزشکی: بیماری های فک و دهان و دندان

در قوانین نظام وظیفه بیماری های مشمول معافیت پزشکی در بخش بیماری های فک و دهان و دندان به 10 بند تقسیم می شوند. ناگفته پیداست که داشتن بیماری فک و دهان و دندان به تنهایی منجر به معافیت پزشکی نمیشود، بلکه بیماری فرد مشمول باید به تایید شورای پزشکی برسد. در این باره مشاورین حرفه ای ما در مشاوره تلفنی و حضوری آویژه دانش با ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری حرفه ای در زمینه معافیت پزشکی بیماری های فک و دهان و دندان به مشمولین سربازی کمک می کنند. تا علاوه بر اینکه قبل از هر اقدامی از موفقیت آمیز بودن یا نبودن آن اطلاع یابد بلکه با مراحل اقدام و قوانین دیگری که احتمال دارد شامل حال آنها شود، آشنایی یابند.

 خدمات مشاوره تلفنی و حضوری آویژه دانش در زمینه مشاوره معافیت پزشکیبیماری های فک و دهان و دندان (دسته اول)

  1. مشاوره معافیت پزشکی بیماری های فک و دهن و دندان.
  2. مشاوره معافیت پزشکی  ناهنجاری های استخوانی فك و صورت كه موجب اختلال شدید در عمل جویدن یا تكلّم وهمراه با سوء تغذیه باشد.
  3. مشاوره معافیت پزشکی آنكیلوز مفصل تامپور و ماندیبولر یك طرفه و دو طرفه.
  4. مشاوره معافیت پزشکی هر نوع بیماری عروق كرونر در هر درجه و حالتی كه باشد.
  5. مشاوره معافیت پزشکی كام شكاف دار یا لب شكری عمل نشده و یا عمل شده.

لیست خدمات مشاوره تلفنی و حضوری آویژه دانش در زمینه مشاوره معافیت پزشکیبیماری های فک و دهان و دندان (دسته دوم)

  1. مشاوره معافیت پزشکی هر نوع بیماری مزمن پریكارد ، آندوكارد ، میوكارد اعم از التهابی ، تومورال ، مادرزادی و اكتسابی.
  2. مشاوره معافیت پزشکی استئومیلیتهای استخوانهای فك كه بعداز درمان منجر به ناهنجاری مشهود استخوانهای فك و صورت شوند.
  3. مشاوره معافیت پزشکی ناهنجاریهای زبان مانند آنكیلوگلوسی ، آتروفی و هیپرتروفی زبان، شكاف برداشتن و یا دو قطعه شدن زبان كه موجب اختلال شدید در جویدن و تكلم ویا بلع شود.
  4. مشاوره معافیت پزشکی كلیه تومورهای فك و دهان.
  5. مشاوره معافیت پزشکی ناهنجاری های اسكلتی واستخوانی وعضلانی فك و صورت مثل اسپاسم همی فاشیال و میكروزومی و …
  6. مشاوره معافیت پزشکی سایر بیماری ها.

برای مشاوره در زمینه معافیت پزشکی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

خدمات مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره معافیت پزشکی – مشاوره نظام وظیفه:

خدمات کلان مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه معافیت سربازی

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...